دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فریسات: پیشکسوتان با فولادی ها هم قدم هستند

کونام، تارتار و سراج فرصت داشتند و به موفقیت رسیدند؛ فریسات: پیشکسوتان با فولادی‌ها هم‌قدم هستند؛ نمربی سابق تیم فولادخوزستان از کادرفنی و تیم جوان جواد نکونام حمایت کرد تا بتوانند در دیدار پایانی به موفقیت برسند.

فریسات: پیشکسوتان با فولادی‌ها هم‌قدم هستند

به گزارش ورزش، عزیز فریسات که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله فولاد را دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر تیم فولاد نتایج خیلی خوبی گرفته و اکنون در یک قدمی کسب سهمیه آسیایی است. همه مدیران استان، پیشکسوتان، هواداران باید از فولاد در این راه حمایت کنند. یک قدم تا موفقیت مانده و بچه‌ها و کادرفنی زحمتکش باید آخرین قدم را محکم بردارند و ان‌شاءالله که این بازی را با برد به پایان برسانند و قطعا توانایی این موفقیت را دارند.

او ادامه داد: شاید در ابتدای فصل کمتر کسی فکرش را می‌کرد که فولاد با این بضاعت بتواند تا کسب سهمیه برود، اما واقعا کادر فنی و بازیکنان غیرت کردند، هشت برد متوالی در خانه کار بسیار بزرگی است که قطعا می‌تواند این موفقیت ادامه دار باشد و برابر تراکتور نیز فولادمردان به پیروزی برسند. تمام مردم خوزستان از تیم، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان حمایت می‌کنند تا در این راه موفق باشند چراکه اگر موفقیت و شادی باشد، این موفقیت متعلق به همه مردم خوزستان است. این تیم برای هوادار است، مدیر و مربی می‌آیند و فقط نام فولاد و هوادار باقی خواهد ماند.

مربی پیشین فولاد اضافه کرد: قطعا موفقیت در دسترس است، فولاد در بازی‌های اخیر و در خانه تیم‌های بزرگی چون استقلال، شهرخودرو، ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان و ... را شکست داده و این مهم را می‌تواند تکرار کند، اگرچه تراکتور تیم بزرگی است و نباید به راحتی از اسم این تیم گذشت، اما ما مردم خوزستان از فولاد حمایت می‌کنیم. امیدوار هستیم که این مهم به انجام برسد اگر مدیران حمایت کامل کنند، بازیکنان تمام تلاش را در زمین ارائه بدهند، هواداران همه جانبه روحیه بدهند، پیشکسوتان نیز قدم به قدم کنار کادرفنی و بازیکنان باشند و در این راه با همدلی گام بردارند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان یادآور شد: برای تیم نفت مسجدسلیمان هم در راه رسیدن به قهرمانی جام حذفی آرزوی موفقیت می‌کنیم. این تیم در جمع چهار تیم برتر است و فرصت قهرمانی دارد. صنعت نفت هم نتایج خوبی گرفته و حرف من این است که باید به مربیان جوان فرصت داده شود، همین فرصت موجب شده که نکونام، تارتار و بهنام سراج خود را نشان بدهند. مدیران باید پشت مربیان جوان باشند و مطمئن باشند پشیمان نخواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋