دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خط دفاعی قابل اعتماد؛ حربه ویسی علیه سپاهان برای بقا

خط دفاعی قابل اعتماد؛ حربه ویسی علیه سپاهان برای بقا

عبدالله ویسی به رضایت کامل از خط دفاعی خود رسیده و امیدوار است در هفته پایانی نیز آنها با تکرار نمایش دیدارهای اخیر، شانس بقای این تیم را افزایش دهند.

به گزارش ورزش، پیکانی که در تا چند هفته قبل با شاهین بوشهر برای دریافت گل‌های بیشتر رقابت می‌کرد، اکنون به انسجام دفاعی فوق العاده‌ای دست یافته که توانسته همچنان آنها را برای بقا امیدوار نگه دارد.

پیکان طی هفت بازی اخیر تنها دو گل دریافت کرده و در این مدت توانسته از سد خطوط تهاجمی قدرتمندی همچون تراکتور و استقلال نیز به سلامت عبور کند. موضوعی که آمار گل‌های دریافتی این تیم را برای دستیابی به سهمیه بقا امیدوارکننده نیز کرده است. عبدالله ویسی که بر پایه سیستم دفاعی مناسب مدنظر خود پیش از این موفق به قهرمانی با استقلال خوزستان با احتساب آوراژ گل شده بود، طی هفته‌های اخیر به بالاترین میزان رضایت خود از این بخش دست یافته است. محمد ستاری، در سمت چپ دفاعی یکی از مهره‌هایی است که برخلاف دیگر بازیکنان این بخش جایگاه ثابتی به خود اختصاص داده است. او در این دیدارها به طور کامل برای پیکان به میدان رفته و نمایش آخر او مقابل استقلال نیز با تمجید کادرفنی نیز همراه شد و او موفق به مهار وریا غفوری به عنوان اصلی‌ترین حربه حریف برای دستیابی به دروازه پیکان نیز شد. ستاری که در این فصل با ثبت چهار پاس گل در بخش تهاجمی نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته، مطمئنا برابر سپاهان نیز روز سختی را پیش رو خواهد داشت و باید دید مقابل این حریف سرسخت که بعد از جدایی قلعه نویی برای دستیابی به سهمیه آسیا می‌جنگدد، چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

خط دفاعی قابل اعتماد؛ حربه ویسی علیه سپاهان برای بقا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋