دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش اتوئو به شایعات جدایی لئو مسی از بارسلونا

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است که سران باشگاه کاتالانی باید تمام تلاش خود را برای حفظ لیونل مسی انجام دهند.

واکنش اتوئو به شایعات جدایی لئو مسی از بارسلونا

به گزارش ورزش، لیونل مسی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ که با شکست 8-2 کاتالان ها خاتمه یافت یکی از بدترین تجربیات فوتبال خود را پشت سر گذاشت.

همین شکست تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ باعث شده که زمزمه های انقلاب بزرگ در بارسلونا شکل بگیرد و حالا مهمترین اتفاق به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی مربوط می شود. ادعایی که شب گذشته توسط مارسلو بچلر، خبرنگار مطرح برزیلی مطرح شد.

واکنش اتوئو به شایعات جدایی لئو مسی از بارسلونا

ساموئل اتوئو، هم تیمی سابق لیونل مسی حالا درباره احتمال جدایی این فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا صحبت کرده است. او در این باره گفت: " باید این اطمینان حاصل شود که مسی کار خود را در بارسلونا به پایان می‌رساند. امیدوارم که افراد تصمیم گیرنده در این زمینه به سود بارسلونا عمل کنند. من لئو را مانند پسر خودم دوست دارم. بارسلونا یعنی مسی. همیشه بهترین‌ها را برای مسی می خواهم اما باشگاه یعنی مسی.

اگر لئو تصمیم به ترک باشگاه گرفت باید به دنبال جذب جانشینی برایش باشیم. با این حال ما خوش شانس هستیم که در مقطع کنونی بهترین بازیکن تمام دوران را در اختیار داریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋