دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هری مگوایر: بهترین تیم بازنده شد

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد معتقد است این تیم لایق شکست مقابل سویا نبوده است.

هری مگوایر: بهترین تیم بازنده شد

به گزارش ورزش، شیاطین سرخ در دیداری که موقعیت های فراوانی را مقابل دروازه سویا از دست دادند، در نهایت با نتیجه -2 به این تیم باختند و جواز صعود به فینال لیگ اروپا را از دست دادند. هری مگوایر که خودش نیز یکی از مقصران این شکست بوده، معتقد است به زودی منچستریونایتد می تواند قهرمان شود و این شکست نیز حاصل بی تجربگی بوده است.

 

هری مگوایر: بهترین تیم بازنده شد

 

هری مگوایر گفت: "شکست ویران کننده ای بود و بهترین تیم میدان در نهایت بازنده شد. سویا تنها موفق شد دو موقعیت روی دروازه ما ایجاد کند و این نشان می دهد که یونایتد باید در آینده باز هم پیشرفت کند. اما به نظر من به زودی ما فاتح یک عنون قهرمانی خواهیم شد و این اتفاق در اسرع وقت برای منچستریونایتد رخ می دهد.

 

امشب در دیدار مقابل سویا ما شرایط را تغییر دادیم و تیم برتر میدان بودیم، اما در نهایت مغلوب شدیم. شاید ما در این مسابقه تاوان بی تجربگی خودمان را داده باشیم و ما نباید اینقدر راحت در صحنه گل دوم سویا اجازه می دادیم دروازه مان باز شود و شکست در این شرایط برای ما غیرقابل قبول است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋