دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

می خواهم زنده بمانم؛ اکران: پنج شنبه شب

رقابت های لیگ برتر به هفته آخر خود رسیده،هیجان لیگ ایران ایران ، علیرغم تکلیف قهرمان همچنان بالاست و پنج شنبه شب پر تب و تابی را برای علاقه مندان فوتبال رقم خواهد زد

می‌خواهم زنده بمانم؛ اکران: پنج شنبه شب

به گزارش "ورزش "، درست 365روز بعد از آغاز لیگ برتر در فصل 99-98که در سی و یکم مرداد سال 98سوت آغاز آن زده شد و پرسپولیس با تک گل ترابی پارس جنوبی جم را برد روزآخر آن پنج شنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا  بهمراه تیم دوم سقوط کننده به لیگ یک مشخص شود.


بازی های هفته سی ام لیگ نوزدهم  سرشار ازآدرنالین و هیجان  خواهد بود،دعاهای مادران بازیکنان و هوادارن ، شیرینی صعود، تلخی ناکامی ، استرس دقایق آخر، خبرهای پر از شادی و غم  اینترنتی از ورزشگاه های دیگر،تلفن های امیدوار کننده ،تکلیف آقای گلی ، انتخاب بهترین پاسور لیگ ، معرفی موثرترین بازیکن تورنمنت ، همه و همه در اکران پنج شنبه شب لیگ از ساعت 20:45دقیقه به تصویر کشیده خواهد شد . 


شبی که می تواند مزد زحمات یک فصل تیم ها را با یک تعویض ، یک ضربه ، یک اشتباه ، یک سوت ، یک سوپر گل ، یک پاس گل ، یک سیو خوب ، یک پوشش مناسب ، یک تکل خوب و  ....پرشکوه کند و یا برعکس آن عمل کند و زحمات یک تیم و حتی یک شهر را بر باد دهد . 


زیبائی فوتبال به همین جاهاست ، سپاهانی که یکی از امیدهای اول قهرمانی با 8 کلین شیت متوالی  در آغاز لیگ بود این روزها به دنبال اما و اگر برای کسب سهمیه است تا بتواند فصلی را که خوب شروع کرده بود را به خوبی به پایان برساند . تا همین چند وقت پیش بود ساکت الهامی برای ماشین سازی از جان مایه می گذاشت ولی حالا خودش برای رسیدن به کسب سهمیه فانوس سقوط را به دست شاگردان سابقش می دهد تا با تراکتور به مقام نایب قهرمانی و یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد. هومن افاضلی که برای ماندن پارس جنوبی جم تا چند هفته قبل همه کار می کرد ، حالا آرزوی شکست این تیم را در روز آخر مسابقات برابر نفت مسجد سلیمان دارد تا بدون توجه به نتیجه ماشین سازی برابر نفت آبادان در لیگ برتر باقی بماند  .


عبدالله ویسی که با سپاهان در فوتبال ایران چهره شد و به مربیگری این تیم رسید حالا هیچ آرزویی جز شکست سپاهان در روز آخر مسابقان و ماندن پیکان در لیگ برتر ندارد، شکستی که می تواند فصل را برای سپاهان با ناکامی تکمیل کند. 


 فوتبال عین زندگی است و تک تک لحظات آن برای لذت بردن از حال و ساختن آینده است ، نبردهای آن بین بازیکنان و تیم ها  جنگ های کشورهای متخاصم در ذهن  را تداعی می کند و همه تیم برای پیروزی همانند یک لشگر متحد می شوند و برای هم فداکاری می کنند و برای رد نشدن توپ از خط دروازه حتی سرشان را جلوی توپ قرار می دهند. همانند سربازی که برای  سانتی مترهای کشورش با جان و دل می جنگد و یا فرماندهی که هر تصمیمش می تواند سرنوشت جنگ را تعیین کند.


پنج شنبه شب جنس فوتبال از جنس زندگی است ، همه چیز به لحظه آخر کشیده شده است و همه می خواهند زنده بمانند، از هومن افاضلی گرفته که برای ماندن ماشین سازی حاضراست پارس جنوبی جمش به لیگ یک سقوط کند تا عبداالله ویسی که حاضر است بخاطر پیکان سپاهانش را قربانی کند. شاید دنیا به نکونام لبخند بزند و عشق دوران جوانیش استقلال برابر شاهین ناکام بماند و تیم نکونام با برتری برابر تراکتور پر از محروم نایب قهرمان شود . هیچ چیز تا شب اکران این سینمائی درام و ترسناک که پر از لحظات شادی و غم است مشخص نیست . هیچ کس نمی داند سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد پنج شب فوتبال ایران را  کدام  مربی یا بازیکن و یا داور مسابقه دریافت می کنند.


پنج شنبه شب فوتبال ایران که  هشت فیلم مجزا با یک بلیط است را تماشا می کنیم و از اینکه فوتبال هنوز  زنده است و به روح ما می دمد خوشحالیم .


محمدرضا تقی خانی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋