دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر کونته بخواهد در خط حمله هم بازی می کنم

دیگو گودین، مدافع اروگوئه ای اینتر، می‌گوید که حالا شرایطش در این تیم نسبت به قبل به مراتب بهتر شده است.

اگر کونته بخواهد در خط حمله هم بازی می کنم

به گزارش ورزش، شب گذشته دو تیم اینتر و بایرلورکوزن در چهارچوب دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نهایتاً با پیروزی 2-1 شاگردان آنتونیو کونته و صعود آن ها به جمع چهار تیم پایانی مسابقات همراه بود.

اگر کونته بخواهد در خط حمله هم بازی می کنم

دیگو گودین یکی از بازیکنان بوده که روزهای ابتدایی حضور در اینتر نتوانست عملکرد خوبی را در این تیم ارائه دهد اما به نظر می رسد که رفته رفته به فرم خوب گذشته بازگشته و در نراتزوری جا افتاده است. این مدافع اروگوئه ای در این باره گفت: " بعد از سال‌ها بازی در تاکتیک های مختلف به زمان احتیاج داشتم تا در اینتر جا بیفتم و بفهمم که مربی از من چه می خواهد چرا که عقیده من روش کار در اتلتیکومادرید و اینتر کاملاً متفاوت است."

گودین در ادامه گفت: " حالا اما عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهد و فرم ایده آلی را پیدا کرده‌ است. من حالا می توانم به اینتر بسیار کمک کنم مخصوصا در این مقطع زمانی که پس از 10 سال به نیمه نهایی رسیده ایم. اگر مربی بخواهد من حتی در پست مهاجم نیز به میدان می روم. حالا کاملا احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم که از نظر فردی عملکردم بهتر شده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋