دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیت سعید برنده دوئل سوسنگردی ها(عکس)

از یزله با هواداران تا جشن برد؛ بیت سعید برنده دوئل سوسنگردی‌ها(عکس)؛ فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد تا در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد و سه امتیاز را مال خود کند.

به گزارش ورزش، حسن بیت سعید وینگر سوسنگردی تیم فولاد خوزستان پس از گذراندن دوران قرنطینه و مبارزه با کرونا، روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کند. او در بازی شب گذشته در ترکیب ابتدایی تیم نکونام قرار داشت و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. او که روبه‌روی هتل محل اقامت خود قبل از انجام بازی در کنار هواداران با یزله روحیه خود و تیمشان را نشان داد، در دیدار توانست نمره قابل قبول بگیرد.

بیت سعید برنده دوئل سوسنگردی‌ها(عکس)

بیت‌سعید پیش از شروع مسابقه برخورد گرمی با احمد الجبوری و مهدی زبیدی دو بازیکن همشهری خود در تیم حریف داشت و در نهایت نیز به آن‌ها خسته نباشید گفت، دو بازیکنی که سابقه بازی در باشگاه فولاد را نیز دارند و اکنون در تیم هم‌استانی بازی می‌کنند. روز به روز وضعیت بیت‌سعید بهتر از قبل می‌شود و به دوران قبل از کرونا باز خواهد گشت چرا که وی مهره تاثیرگذار برای قرمزپوشان است و قطعا در راه رسیدن به سهمیه می‌تواند بسیار به فولاد کمک کند.

بیت سعید برنده دوئل سوسنگردی‌ها(عکس)

عکس: مسعود اکبری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋