دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سهراب مثل دیه گو سیمونه پر جنب و جوش

دیدار حساس تیم های استقلال و شهر خودرو با نتیجه 2بر2مساوی به پایان رسید

به گزارشورزش دیدار تیم های استقلال و شهر خودرو در نبرد تیم های مدعی کسب سهمیه با نتیجه تساوی 2بر 2 به پایان رسید .دیداری که بین دو هم بازی قدیمی سهراب بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو و فرهاد مجیدی برگزار شد.


دیدار دو تیم با گل مهربان در نیمه اول به نفع شاگردان سهراب به پایان رسید ،آن ها دو گل در نیمه دوم خوردند و با کاشته خلعتبری امیدها را همچنان برای کسب سهمیه برای نماینده مشهد زنده نگه داشتند.
سهراب که قبل ازبازی از شب سخت استقلال گفته بود با هجومی ترین ترکیب ممکن به زمین آمد و حتی میشه گفت شایسته برد در این دیدار سخت و نفسگیر بود .دیداری که استقلالی ها هم می توانند ادعا کنند می توانستند برنده مسابقه  باشند.

سهراب مثل دیه گو سیمونه پر جنب و جوش


سهراب که چندی قبل پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی جوانان رد کرده بود در زمان سرمربیگری چند ماهه مجیدی در تیم ملی امید نیز  پیشنهاد اول او برای دستیاری بود که مورد موافقتش قرار نگرفت. 


سهراب که با فرهاد سابقه کسب نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و با استقلال دو بار به این مقام رسیده است با جنب و جوش زیاد کنار زمین یادآور هیجان های 90دقیقه ای دیگو سیمونه مربی آتلتیکو مادرید در این بازی پر از حادثه بود.
تیم سهراب که در جام حذفی از گردونه رقابت ها حذف شده است باید در دو هفته آینده پیروز شود و سایر نتایج باب میلش باشد تا به لیگ قهرمانان سال آینده برسد.

سهراب مثل دیه گو سیمونه پر جنب و جوش

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋