دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس می‌گوید که این تیم می‌تواند با اتکا به درخشش کریستیانو رونالدو لیون را شکست دهد.

به گزارش ورزش، یوونتوس برای دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده می‌شود. شاگردان مائوریتزیو ساری در بازی رفت با یک گل مقابل تیم فرانسوی شکست خوردند و برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی با تفاضل بیش از این تعداد گل هستند.

چنین اتفاقی فصل گذشته نیز برای یوونتوس تکرار شده بود؛ جایی که آنها در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی با دو گل در خانه اتلتیکو مادرید شکست خورده بودند اما در مسابقه برگشت با هت تریک فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به پیروزی 3-0 دست یافته و راهی مرحله بعد شدند.

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس حالا در مصاحبه ای می گوید که آنها می توانند با اتکا به درخشش رونالدو باز هم به بازی برگردند و راهی مرحله بعد شوند. او در این باره گفت: " من تیم را کاملاً آماده ایم و روحیه ما درست مثل پیش از بازی سال گذشته مقابل اتلتیکو مادرید است. ما می توانیم امسال یک بار دیگر این کار را انجام دهیم.

هت تریک دوباره رونالدو؟ کسی در جهان شک ندارد که کریستیانو می‌تواند یک بار دیگر این کار را انجام دهد. او همواره در لحظات تعیین کننده معجزه می کند. ما انگیزه‌های فراوانی داریم اما لیون هم در عین حال آماده به نظر می‌رسد. با این وجود خواهیم دید که چه تیمی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋