دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی کریمی؛ دوئل تماشایی فرمانده ها در مشهد

دو هافبک دفاعی تیم‌های شهر خودرو خراسان و استقلال تهران در حساس‌ترین جدال هفته نبردی تماشایی را مقابل یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش ورزش یکی از عوامل موفقیت پدیده (شهر خودرو) در فصول اخیر، درخشش اکبر صادقی کاپیتان اول این تیم در میانه میدان است که به خوبی فرماندهی تیمش را برعهده دارد و مقابل رقبا، نبض بازی را در دست می‌گیرد؛ او پس از گذراندن یک جلسه محرومیت مقابل صنعت نفت آبادان در شرایط ایده‎آلی برای رویارویی با استقلال قرار دارد و امیدوار است بتواند وظیفه سنگین محوله به او را در حساس‌ترین دیدار فصل برای شهر خودرو رقم بزند. دیداری که می‌تواند سرنوشت دوباره آسیایی شدن یا نشدن شهر خودرویی‌ها را روشن کند.

صادقی کریمی؛ دوئل تماشایی فرمانده‌ها در مشهد

صادقی در این دیدار باید مقابل علی کریمی قرار بگیرد که در بهترین فرم بازی خود قرار دارد و پس از گلزنی مقابل پارس جنوبی جم توانست در دیدار با سپاهان یکی از ارکان پیروزی تیمش باشد.ستاره‌ای که  با قرار دادن سر خود مقابل توپ محمدرضا حسینی و باز پس گیری توپ به شکلی جالب، محبوبیتی ناگهانی را نیز تجربه می‌کند.

صادقی و کریمی که هر دو ستون فقرات شهر خودرو و استقلال به شمار می‌آیند، در نبردی رو در رو به دنبال به دست گیری جریان بازی هستند تا بتوانند با فرماندهی خود از میانه میدان، به حملات تیم خود نظم دهند و در مقابل ، حملات حریف را خنثی کنند.

صادقی کریمی؛ دوئل تماشایی فرمانده‌ها در مشهد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋