دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال ستاره شیلیایی به اینتر دائمی شد

انتقال ستاره شیلیایی به اینتر دائمی شد

به نظر می رسد باید انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد را به اینتر نهایی بدانیم.

به گزارش ورزش، اینتر تابستان سال گذشته سانچس را به صورت قرضی از منچستریونایتد جذب کرد و اگرچه این بازیکن بخش عمده ای از فصل را به علت مصدومیت از دست داد، اما در روزهای بازگشایی دوباره مسابقات عملکرد درخشانی ارائه داده و حالا قرار است قرارداد این بازیکن دائمی شود. پپ ماروتا ساعتی قبل اعلام کرد انتقال الکسیس سانچس از منچستریونایتد به اینتر نهایی شده و فردا رسمی خواهد شد.

 

انتقال ستاره شیلیایی به اینتر دائمی شد

 

پپ ماروتا گفت: "این انتقال به طور غیر رسمی انجام شده و ما فردا صبح آن را رسمی خواهیم کرد، بدین ترتیب اکسیس سانچس به طور کامل متعلق به اینتر است. ما سه فصل با او قرارداد داریم. ما به سانچس اعتقاد داریم و تصورر می کنیم او می تواند بازیکن قدرتمندی از این تیم باشد و خوشحالم که قرارداد سانچس را دائمی کردیم."

 

الکسیس سانچس بعد از انتقال از آرسنال به منچستریونایتد عملکرد خوبی در اولدترافورد نداشت و در نهایت به صورت قرضی به نراتزوری پیوست و حالا قرار اشت در فصول اتی نیز در سن سیرو به میدان برود. الکسیس سانچس امیدوار به احیا شدن زیر نر آنتونیو کونته است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋