دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی ژاوی با کاسیاس؛ مرور یک خاطره تاریخی

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا نیز وداعی دوستانه و احساسی با ایکر کاسیاس داشته است.

خداحافظی ژاوی با کاسیاس؛ مرور یک خاطره تاریخی

به گزارش ورزش، ژاوی سالها در تیم ملی اسپانیا همبازی و در بارسلونا رقیب ایکر کاسیاس بود و رابطه فوق العاده ای با او داشت. به نظر می رسد سرمربی فعلی السد به این نامه به اختلافات سال 2011 بین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا در دوران حضور ژوزه مورینیو و پیشقدم شدن ایکر کاسیاس برای حل این داستان اشاره داشته است. برخی معتقدند این رفتار کاسیاس در نهایت منجر به اختلاف او با مورینیو و در ادامه جدایی از رئال مادرید شد.

 

خداحافظی ژاوی با کاسیاس؛ مرور یک خاطره تاریخی

 

ژاوی نوشت: "ایکر، ممنون که در این 23 سال ما همبازی، رقیب و مهمتر از همه دوست بوده ایم. در طول این سالها من شاهد این بودم که تو چگونه به عنوان یک بازیکن حرفه ای و به عنوان یک فرد چگونه رشد کردی. ما با هم پیروزی ها و شکست های زیادی را زندگی کردیم.

 

ما با دعوا کردیم و بعد آشتی کردیم. اگرچه بسیاری بر این باورند که فوتبال مهمترین چیز در زندگی ما است، اما می دانیم که اینگونه نیست. ما می دانیم که آنچه مهم است احترام و تکریم افراد است. و به همین دلیل ما توانسته ایم همه درگیری ها را با هم حل کنیم و دوستی عمیقی به وجود آوریم. تبریک به خاطر کارنامه درخشان، دوست من. برای تو در این مرحله جدید از زندگی بهترین آرزوها را دارم. ممنون از تو ایکر."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋