دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوئل شاگردان سابق برانکو در تبریز (عکس)

ابراهیم میرزاپور و مسعود شجاعی که در جام جهانی 2006 حضور داشتند، پیش از بازی تراکتور - پیکان با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش ورزش، دیدار تیم های پیکان و تراکتور در حالی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید که در حاشیه این دیدار مسعود شجاعی و ابراهیم میرزاپور برخوری صمیمانه بایکدیگر داشتند. شجاعی امروز به عنوان کاپیتان تی تی ها به ترکیب اصلی بازگشته و میرزاپور هم مربی دروازه بان های تیم پیکان است.


این دو در جام جهانی 2006 عضوی از تیم ملی ایران بودند و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ در آلمان حضور یافتند. میرزاپور در هر سه بازی به میدان رفت و شجاعی نیز به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان تیم ملی برای دقایقی به میدان رفت.


حالا سال ها از آن روزها گذشته و شجاعی آخرین بازمانده تیم ملی 2006 در زمین مسابقه است؛ بختیاری زاده، گل محمدی و نکونام در لیگ برتر سرمربیگری می‌کنند، میرزاپور، رحمان رضایی و کعبی دستیاران سرمربیان لیگ برتری هستند، افرادی چون خطیبی، نصرتی و عنایتی هم در لیگ یک شانس خود را امتحان کرده اند، این در حالی است که هاشمیان دستیار اسکوچیچ است و مهدوی کیا و زندی هم در خارج از ایران مربیگری می‌کنند.

دوئل شاگردان سابق برانکو در تبریز (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋