دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عواقب سنگین دستکم گرفتن نیروی زمینی

عواقب سنگین دستکم گرفتن نیروی زمینی

تیم فوتبال نیروی زمینی با شکل و شمایل خاصی که دارد برابر تیم هایی نظیر مس کرمان با تمام توان بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش ، مجموعه بازیکنان این تیم نفرات سربازی هستند که برای فصل آینده با گرفتن کارت پایان خدمت خود می توانند تیم انتخاب کنند و از همین روست که بازیکنان این تیم ها برای اینکه خود را به تور تیم های بزرگ بی اندازند، برابر حریفان نامدار خود از جمله مس کرمان با بیش از آنچه که در توان دارند، بازی خواهند کرد.


در همین بازی دور رفت دو تیم در کرمان نیز تیم نیروی زمینی با وجود شکست دو بر یک، فوتبال بسیار با کیفیتی ارائه کرد و بدون شک یکی از بهترین تیم هایی بود که در این فصل در کرمان برابر مس بازی کرد که قطعا در بازی روز یکشنبه نیز بدون توجه به جایگاه قعلی خود، فوتبال بسیار خوبی را برابر مس کرمان نمایش خواهد داد.

این موضوع را می توان از نتایج تیم نیروی زمینی برابر تیم های بالای جدول این فصل به خوبی درک کرد. نیروی زمینی در این فصل موفق شده است در اراک تیم آلومینیوم را شکست دهد و یا در ارومیه تیم نود را متوقف کند و در دور رفت و در روزهای اوج تیم سپاسی شیراز این تیم را در تهران شکست داد. همین چند هفته پیش نیز تیم نیروی زمینی در رفسنجان برابر مس این شهر به شدت آن ها را اذیت کرد و در نهایت با نتیجه 3بر2 شکست خورد.

از همین روست که شاگردان مجتبی حسینی باید مطمئن باشند فارغ از تمام نتایج این تیم و جایگاهش در جدول، سربازان نیروی زمینی با تمام توان برابر آن ها قرار می گیرند و لحظه ای دست کم گرفتن این تیم می تواند پشیمانی به عظمت تمام فصل داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋