دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش احتمال انتقال داوید سیلوا به لاتزیو

مدیر ورزشی لاتزیو با صحبتهای اخیر خود درباره داوید سیلوا ستاره منچسترسیتی به شایعات درباره انتقال او به لاتزیو بیشتر دامن زد.

افزایش احتمال انتقال داوید سیلوا به لاتزیو

به گزارش ورزش، درحالیکه اخیراً در رسانه ها شایعاتی درباره احتمال پیوستن داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی به لاتزیو مطرح شده بود گفته های مدیر ورزشی لاتزیو به رسانه های این کشور باعث شد این شایعات پررنگ تر شود.

 

افزایش احتمال انتقال داوید سیلوا به لاتزیو

 

ایگلو تاره مدیر ورزشی لاتزیو در گفتگو با خبرنگاران وقتی به سوالهای آنها درباره شایعات مربوط به داوید سیلوا مواجه شد گفت با سیلوا دوستان مشترکی دارد و می داند که او به دنبال یک تجربه جدید است.

 

ایگلو تاره در گفتگو با خبرنگاران درحالیکه ابتدا وانمود کرد سوال آنها درباره سیلوا را نشنیده لبخندزنان گفت: " نمی دانم این داستانها درباره ملحق شدن داوید سیلوا به لاتزیو از کجا می آید. البته که او بازیکن بزرگی است و من از دوستان مشترک مان شنیده ام که او بعد از 10 سال حضور در انگلیس به دنبال تجربه متفاوتی است. ولی از گفتن یک حرف تا عمل به آن فاصله زیادی است".

 

مدیر ورزشی لاتزیو در بخش دیگری از صحبتهایش به چیرو ایموبیله گلزن قهار این تیم پرداخت و گفت: " ما تیم لاتزیو را حول محور ایموبیله می سازیم چون او قراردادی طولانی مدت دارد و در این باشگاه چهره خیلی مهمی است. ایموبیله فصلی درخشان را پشت سر گذاشته و تیم هم به او کمک کرده. لاتزیو حالا بعد از 13 سال به لیگ قهرمانان برگشته".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋