دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ببر اورجینال و بدلی در صفحه ای اف سی (عکس)

در روز جهانی تایگر؛ ببر اورجینال و بدلی در صفحه ای اف سی (عکس)؛ صفحه رسمی AFC دیاباته و علیپور را به ببرهای سرخابی ها تشبیه کرد.

به گزارش ورزش، از زمان حضور شیخ دیاباته در استقلال، این بازیکن پس از گلزنی به سمت سکوهای هواداران خودی می رفت و با دست هایی شبیه به پنجه های ببر، خوشحالیش را با تماشاگران تیمش تقسیم می کرد. شادی منحصر بفرد و ویژه دیاباته با استقبال هواداران استقلال نیز همراه شد به نوعی که پس از هر گل شیخ، سکوهای آبی نیز به مانند دیاباته دست هایشان را به شکل پنجه ببر در می آوردند.


اما در دربی برگشت لیگ نوزدهم و پس از گلزنی علیپور، این بازیکن به مانند دیاباته پنجه هایش را به سمت تماشاگران استقلالی گرفت و به نوعی شادی شیخ را تکرار کرد و منجر به دریافت یک کارت زرد برای او شد چرا که این حرکت او به نظر بیژن حیدری داور مسابقه منجر به تحریک هواداران استقلال شده است. 

ببر اورجینال و بدلی در صفحه ای اف سی (عکس)


در طول آن دیدار، حواشی زیادی پیرامون شادی علیپور به سبک دیاباته پیش آمد و باعث عصبانیت شدید هواداران استقلال از علیپور گردید. به نحوی که او مجبور شد در بین دو نیمه بازی از هواداران استقلالعذرخواهی کند. علیپور در این خصوص گفت: «من اصلا کاری به هیچ بازیکنی ندارم. بعد از گلزنی به سمت دوربین‌ها رفتم و می‌خواستم خوشحالی کنم. چرا وقتی ادای شادی رونالدو را در می‌آورم کارت زرد نمی‌دهند؟ دیدم هواداران استقلال کوتاه نمی‌آیند و همینطور فحش می‌دهند و مجبور شدم بین دو نیمه عذرخواهی کنم. به هر حال فکر کنم وقتی فحش می‌دهند ما باید کوتاه بیاییم.»


حالا صفحه رسمی و فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار شادی دیاباته و علیپور آنها را به ببرهای استقلال و پرسپولیس تشبیه کرده و در توضیح این دو عکس نوشته: «امروز روز جهانی ببراست!»

ببر اورجینال و بدلی در صفحه ای اف سی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋