دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا در تیم ملی برزیل؟ کمی غیر ممکن است

گواردیولا در تیم ملی برزیل؟ کمی غیر ممکن است

فرناندینیو:؛ گواردیولا در تیم ملی برزیل؟ کمی غیر ممکن است؛ فرناندینیو، ستاره برزیلی منچستر سیتی به شایعات حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم ملی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، در سال های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با علاقه پپ گواردیولا برای سرمربیگری در تیم ملی برزیل مطرح شد. حتی دنی آلوز نیز این موضوع را تایید کرد و اظهار داشته بود که این اتفاق می توانسته رخ دهد اما به دلیل اصرار تیم های ملی مربوط به مناطق آمریکای جنوبی مبنی بر استفاده از سرمربیان بومی، این موضوع منتفی شده است.

حالا ستاره برزیلی منچسترسیتی یعنی فرناندینیو نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و در مصاحبه ای می گوید: " ما یک بار با پپ گواردیولا در این باره به شکل غیر رسمی صحبت کردیم. البته این صحبت ها را به خاطر اخباری که در برزیل مبنی بر علاقه گواردیولا برای حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح شده بود، انجام دادیم."

گواردیولا در تیم ملی برزیل؟ کمی غیر ممکن است

فرناندینیو در ادامه گفت: " البته من فکر می‌کنم که این اتفاق کمی غیر ممکن است. او به ما گفت که فکر می‌کند برزیل و آرژانتین همیشه از مربیان بومی استفاده می کنند؛ بازیکنان عالی فوق العاده ای دارند و در در مورد مربیان نیز همین موضوع صدق می‌کند. باز هم باید بگویم که این اتفاق کمی غیر ممکن است اما در فوتبال هیچ چیز قطعی وجود ندارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋