دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رد جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای هافبک غنایی

رد جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای هافبک غنایی

گاردین مدعی شد که اتلتیکومادرید جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای جذب توماس پارتی را رد کرده است.

به گزارش ورزش، چند روز پیش رقابت های لیگ برتر انگلیس پایان یافت و آرسنال بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار، کار خود را با رتبه هشتمی پایان داد تا از کسب سهمیه اروپایی باز بماند. با این حال شاگردان میکل آرتتا امیدوار هستند با پیروزی در فینال جام حذفی مقابل چلسی به این مهم دست پیدا کنند.

بسیاری از هواداران و اسطوره‌های باشگاه آرسنال معتقد هستند که این تیم برای گرفتن نتایج خوب و قابل قبول در فصل آینده به تقویت شدید در نقل و انتقالات پیش رو نیازمند است. همچنین سرمربی توپچی‌ها یعنی میکل آرتتا نیز در مصاحبه‌های اخیر خود این موضوع را تایید کرده است.

رد جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای هافبک غنایی

ستاره غنایی اتلتیکو مادرید یعنی توماس پارتی یکی از بازیکنانی است که آرسنال به شدت شرایط جذبش را دنبال می‌کند. همچنین گفته می شود که باشگاه آرسنال از چندی پیش مذاکرات خود را با اتلتیکو مادرید آغاز کرده اما هنوز توافقی در این باره حاضر نشده است. حالا و در همین رابطه گاردین مدعی شده که روخی بلانکو آخرین پیشنهاد باشگاه لندنی که 50 میلیون یورو بوده را رد کرده و به نظر می‌رسد که مبلغ بیشتری برای این ستاره 27 ساله می خواهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋