دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گوهری: می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم

گوهری: می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم

نتایج فوق العاده نفت با درایت تارتار رقم خورد؛ گوهری: می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم؛ دروازه بان نفت مسجدسلیمان می گوید تیمش ادامه مسابقات را جدی می گیرد تا جایگاهش را در لیگ برتر تثبیت کند.

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره شرایط  تیمش بعد از شکست مقابل پرسپولیس بیان کرد: واقعیت این است که ما نباید این بازی را می باختیم. بازی بدی هم انجام ندادیم و حقمان اصلا باخت در مصاف با پرسپولیس نبود، اما به هرحال قسمت نبود امتیاز بگیریم و بازنده شدیم. با این وجود شرایط خوبی داریم. کارمان را جلو می بریم و تلاش می کنیم در آینده روزهای خوبی را سپری کنیم.
وی درباره بازی های باقیمانده نفت مسجدسلیمان و اینکه جایگاه این تیم تثبیت شده تاکید کرد: تیم نفت امسال با درایت آقای تارتار و کادرفنی خوبش و البته همت بازیکنان توانست روزهای خوبی را سپری کند. خوشحالم که اکنون عضوی از این تیم هستم. شاید هیچ کس تصور نمی کرد نفت مسجدسلیمان بتواند در لیگ برتر رتبه تک رقمی به دست آورد و در جام حذفی به نیمه نهایی صعود کند اما این اتفاقات رقم خورده است. از این رو دوست نداریم جایگاهی که الان داریم را از دست بدهیم. شک نکنید ما با انگیزه همیشگی به کارمان ادامه می دهیم و سعی خواهیم کرد نتایج خوبی به دست آوریم.


دروازه بان نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما با تیم هایی بازی داریم که در کورس سقوط یا سهمیه آسیایی هستند. به همین خاطر وظیفه مان است با تمام توان به میدان برویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. هرگز لیگ برتر برایمان تمام نشده و در بازی های آینده از جان مایه می گذاریم تا شرایط مان را تثبیت کنیم.
گوهری درباره شانس تیمش برای صعود به فینال حذفی تاکید کرد: قطعا وقتی تا این جا بالا آمدیم به راحتی جایگاه مان را از دست نمی دهیم. من فکر می کنم تیم ما قدرت شکست دادن هر تیمی را دارد. با اینکه تراکتور، استقلال، سپاهان و پرسپولیس که رقبای ما در حذفی خواهند بود از هر نظر شرایط بهتری نسبت به تیم نفت دارند اما شک نکنید می توانیم کار بزرگی انجام بدهیم و فینالیست شویم.


وی در پایان افزود: جا دارد از آقای تارتار و کادرفنی اش به خصوص آقای اینانلو مربی دروازه بان های نفت تشکر کنم که به من بار دیگر اعتماد کردند. شک نکنید همه تلاشم را خواهم کرد تا جواب اعتماد آنها را بدهم و بازی هایی کنم که رضایت کادرفنی و هواداران خوب نفت را جلب کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋