دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حلالی: استوکس و اوساگونا بند کفش عبدی هم نمی شوند

مدیران سابق پرسپولیس مجرمند؛ حلالی: استوکس و اوساگونا بند کفش عبدی هم نمی‌شوند !؛ اسماعیل حلالی که در رده های پایه پرسپولیس فعالیت دارد، معتقد است یحیی گل محمدی با کسب قهرمانی زوددهنگام، حالا باید تمرکز تیمش را برای موفقیت در بازی های آسیایی شکل دهد.

حلالی: استوکس و اوساگونا بند کفش عبدی هم نمی‌شوند

به گزارش ورزش حلالی که انتقاد شدیدی به دوره مدیریت محمدحسن انصاری فرد دارد از یحیی می‌خواهد در بازی‌های باقیمانده فرصت بیشتری را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهد و راه را برایشان باز کند تا آنها خودی نشان دهند؛ او می‌گوید این کاری بود که برانکو نکرد و به پرسپولیس ضرر زد.

این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:

عملکرد مدیریت ضعیف بوده ولی قهرمان شدیم 
4 سال متوالی قهرمان شده‌ایم و این اتفاق در شرایطی به وجود آمده که عملکرد مدیریت باشگاه ضعیف بوده است. یعنی بعد از رفتن آقای گرشاسبی هر مدیری آمده نه‌تنها کمک نکرده بلکه به مشکلات اضافه کرده است. البته دکتر رسول‌پناه می‌خواهد کارهایی انجام دهد اما فعلاً نمی‌توانیم در مورد عملکرد ایشان نظر بدهیم و با مرور زمان در آینده می‌توان در خصوص آن حرف زد.

مدیران پرسپولیس کاری نکرده‌اند، جز مشکل گذاشتن روی مشکل ! 
مدیران قبلی باشگاه هیچ کاری نکردند جز اینکه مشکل روی مشکل بگذارند. اینها افرادی بودند که من کار مدیریت یک تیم محلی را هم به دست آنها نمی‌سپارم چه برسد به باشگاه بزرگ پرسپولیس. این افراد از صبح تا شب در حال دروغ گفتن بودند و کارهایی کردند تا افرادی بیایند و در باشگاه بنشینند و نفرین‌شان کنند و حتی به ما هم که عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم بد و بیراه بگویند. مثلاً رفته‌اند برای جذب استوکس از یک صرافی 150هزار دلار گرفته‌اند و حالا صاحب آن صرافی هر روز می‌آید می‌گوید پول من را بدهید. من می‌خواهم بپرسم چرا آدم باید پولی را بگیرد که می‌داند نمی‌تواند آن را پس بدهد؟ چرا باید این کار را بکند؟ فقط برای اینکه کار خودش حل شود؟ خدا از من نگذرد اگر روزی چنین فکری داشته باشم. آیا اسم این کار جرم نیست؟ واقعاً چه چیزی می‌شود اسمش را گذاشت؟

چرا باید به استوکس پول بدهیم 
ما استوکس را برای چه می‌خواستیم؟  چند بار من گفتم نیازی به بازیکن جدید خارجی نداریم؟ چه کسی مجبورشان کرد بازیکن خارجی بگیرند؟ می‌گویند تحت فشار هوادار بودیم؟ تحت فشار هوادار باید به یک آدم دیگر ظلم می‌کردید؟ شما اگر کار بلدید، پس بسم‌الله. نباید اینطوری باشد که یک نفر دیگر را به مشکل بیندازید و آه و نفرین همه دنبال‌تان باشد. چرا باید به استوکس پول بدهیم که برود در کلاب شبانه و آن وقت دو تا 20 دقیقه برای ما بازی کند؟ آن هم در شرایطی که همه می‌گفتند این بازیکن بی‌شخصیت است و خانواده ندارد. تراکتور هم گفت این بازیکن اصلاً سر تمرین نمی‌آمد. الان استوکس و اوساگونا یک بند کفش مهدی عبدی می‌شوند؟

بروید ببینید چند بار اوساگوآنا تک به تک شده، چند بار عبدی ! 
من 6 ماه رفتم دنبال حل مشکل این بچه‌ها. من از مهدی عبدی چه عایدی داشتم؟ نه حق رشدش به من می‌رسید، نه پاداش و پول قراردادش اما چون پرسپولیسی‌ام داد می‌زدم که این بازیکن به دردمان می‌خورد. الان مهدی عبدی چهارتا بازی کرده ببینید چند بار تک به تک شده؟ آن وقت فیلم بازی‌های اوساگونا را هم ببینید که چند بار با گلرهای حریفان تک به تک شده؟ اصلاً اوساگونا کجاست؟ مدیرعامل باید بیاید و جوابگو باشد. 

99 درصد کارهای خوب من را نمی بینند ولی ...
من حی و حاضرم و شهامتش را دارم تا با شفافیت بگویم این همه کاری که برای بچه‌های تیمم انجام دادم به‌خاطر خودشان بوده. حالا توی گوش یک بازیکن هم زده‌ام اما شما 99 تا کار خوب من را نمی‌بینی و آن یک کاری که از اسم من بعید بود را می‌بینی؛ هر چند ما هم انسانیم. آن وقت شما می‌آیی من را تعلیق می‌کنی. کسی باید من را تعلیق کند که یک خط اشتباه در زندگی‌اش نداشته باشد نه شمایی که سر تا پای زندگی‌تان جرم و دروغ و هرچه بگویی هست.

حلالی: استوکس و اوساگونا بند کفش عبدی هم نمی‌شوند

6 بازیکن به تیم بزرگسالان داده ام
من دلم می‌سوزد. 6 تا بازیکن به تیم بزرگسال دادم که هر 6 تای‌شان آینده دارند و همه‌شان می‌توانند مثمرثمر باشند. من پای حرفم هستم. هیچ منافعی هم نداشتم و به‌موقع کمک‌شان هم کرده‌ام. هیچ تقدیر و پاداشی هم نبوده ولی چون پرسپولیسی‌ام تمام وجودم را برای این باشگاه می‌دهم چون همه چیزم مال پرسپولیس است. البته ما که هیچی نداریم اما با تمام وجودم می‌گویم با پرسپولیس عشق می‌کنم و کوچک‌ترین ناراحتی هم ندارم.

10 درصد پول گرفته ام ولی بازیکن ساخته ام 
آدمی نیستم که اگر یک روز پول قراردادم را ندادند بروم دادگاه شکایت کنم. الان دو سال است حق و حقوق ما را نمی‌دهند. 10درصد پول ما را داده‌اند که پول بنزین‌مان می‌شود. شما ببینید قراردادهای50، 40 و 30میلیون تومانی الان 10درصدش را داده‌اند در حالی که من سالی باید 4میلیون پول بنزین بدهم و بروم ورزشگاه امام رضا(ع) برای تمرین. حالا می‌خواهی در این شرایط چه بازیکنی بسازی؟ اما من ساخته‌ام. محمد حسینی، سینا مهدوی، ساسان زمانه، مهدی عبدی، احسان حسینی و سعید حسین‌پور را در این دو سال تحویل دادیم که از هر کدام استفاده کردند ضرر نکردند.

یحیی گل محمدی باید به جوان ها بازی بدهد
واقعیت این است که یحیی گل‌محمدی باید در ادامه بازی‌ها جوان‌ها را به کار بگیرد و دنبال جدول و رکورد نباشد. مطمئن باشید این تیم با استفاده از جوان‌ها ضعیف‌تر نمی‌شود که قوی هم می‌شود چون من می‌دانم با استفاده از این بازیکن‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد. اینها بچه‌های خودمان هستند و انگیزه‌شان بالاتر است. البته بازی دادن به همه‌شان در ترکیب اصلی کار غلطی است اما به‌مراتب باید به ترکیب تزریق شوند. 

نباید بازی های بعدی را از دست بدهیم ولی 
من می‌گویم افراد دیگر نمی‌توانند برای زندگی من تصمیم بگیرند و من زندگی خودم را با حرف دیگران جلو نمی‌برم اما این لیگ برای پرسپولیس تمام شده و ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید یک تیم کامل داشته باشیم. نه اینکه بگویم بازی‌های بعدی را از دست بدهیم و حق و حقوق تیم‌های دیگر را ضایع کنیم یا با سرنوشت آنها بازی کنیم اما سرنوشت ما برای خودمان مهم است. ما مسابقات آسیایی را در پیش داریم و باید در یک هفته 4 تا بازی انجام دهیم که اگر آماده نباشیم و نفرات زیادی در اختیار نداشته باشیم صددرصد کسب نتیجه دشوار خواهد شد. اما اگر شما 30 بازیکن آماده داشته باشید اگر یکی آسیب دید سریع یکی دیگر را جایگزین می‌کنید. 

برانکو به جوان ترها بازی نداد
با تمام احترامی که من برای برانکو قائلم ایشان به جوان‌ها خیلی اهمیت نمی‌داد مگر اینکه مجبور می‌شد. ما کلاً 11 تا بودیم و می‌توانست آرام‌آرام نفرات جوان را در آن شرایط قرار دهد اما نکرد. شاید برانکو 99 تا حسن داشته باشد اما این یک ایراد بود. البته نظر ایشان قابل احترام است و شاید نظر من را اصلاً قبول نداشته باشد اما من اگر بودم 4 تا جوان را می‌آوردم بالا تا در آن تنگنا گیر نیفتم. همین پرورش ندادن بازیکنان جوان باعث شد وقتی در بازی برگشت فینال آسیا 11 تا بازیکن بیشتر نداشت وقتی 20 دقیقه آخر تعویض کرد و مجبور شد جوان‌ها را بازی بدهد فشار تیم از 50 به 40 رسید و حریف نفس کشید و با اندوخته دو گل زده در خانه قهرمان شد.

مهم این است به مرحله بعدی آسیا برویم
به نظرم الان باید یک مقدار شراط را مدیریت کنیم. کادر فنی باید به لحاظ بدنی تیم را بالا بیاورند. اگر بازیکنی به بازی بعدی نرسید بازی نکند و دو تا جوان بازی کنند. اوج کار کادر فنی باید همین شهریورماه باشد. برای ما مهم است که تیم از این مرحله آسیا بالا بیاید. تیم ما الان شکل مناسبی دارد و خوب کار می‌کنیم اما باید بتوانند مشکلات را حل کنند و در این شرایط تیم را نگه دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋