دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پارس جنوبی در خانه «مدعی کُش» است (آمار)

تا ساعتی دیگر شاگردان سیروس پورموسوی در خانه باید به مصاف آبی‌پوشان پایتخت روند.

به گزارش ورزش پس از تایید رأی کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف، سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی جم بازیکنان خود را فراخواند تا در کمترین زمان ممکن مهیای دیدار با استقلال شوند؛ شاگردان مجیدی هم که دیشب تهران را به مقصد عسلویه ترک کردند تا مهیای این دیدار معوقه باشند. نکته جالب برگزاری این مسابقه در جم، کارنامه موفق پارس جنوبی در برابر مدعیان لیگ نوزدهم در خانه است.

تنها شکست جمی‌ها در خانه مقابل مدعیان برابر پرسپولیس قهرمان بوده و آن‌ها موفق شده‌اند از سد تراکتور و شهر خودرو بگذرند و 6 امتیاز دلچسب را از این دو مدعی در راه کسب سهمیه آسیایی به دست آورند؛ جالب آن‌که این تیم در دوئل با سپاهان در خانه بازنده نبوده تا یک کارنامه درخشان از خود مقابل مدعیان لیگ نوزدهم داشته باشد.

با این اوصاف، شاگردان فرهاد مجیدی کار بسیار دشواری را امشب برابر پارس جنوبی در جم خواهند داشت و باید دید آیا آن‌ها به مانند رقیب سنتی خود می‌توانند جشن پیروزی را در جم به پا کنند یا سرنوشتی چون تراکتور و شهر خودرو انتظارشان را خواهد کشید؟

پارس جنوبی در خانه «مدعی کُش» است (آمار)

پارس جنوبی در خانه «مدعی کُش» است (آمار)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋