دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حاجیلو: پیشکسوت نباید رگباری بازیکنان را نقد کند

رضاوند، نورافکن و کریمی را خودم به آکادمی استقلال آوردم؛ حاجیلو: پیشکسوت نباید رگباری بازیکنان را نقد کند؛ اصغر حاجیلو پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که پیشکسوتان این تیم به جای گفتگو با جراید و رسانه‌ها، باید حضورا در تمرین با بازیکن و کادرفنی صحبت کنند و انتقاد خودشان را به گوش وی برسانند.

حاجیلو: پیشکسوت نباید رگباری بازیکنان را نقد کند

به گزارش ورزش یکی از اتفافات پررنگ در دوران حضور مجیدی روی نیمکت استقلال، استفاده از بازیکنان جوان و متعلق به آکادمی این تیم است؛ آکادمی که مدیریت آن برعهده اصغر حاجیلو مدافع پیشکسوت و باتعصب آبی‌ها است. حاجیلو در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط استقلال و استفاده از بازیکنان جوان در این تیم نیز گفت: خوشحالم از این‌که فرصتی در اختیار جوانان تیم قرار گرفته است چرا که در ادوار گذشته به این سرعت هیچ موقع اتفاق نیفتاده بود که بازیکنان رده آکادمی به تیم بزرگسال تزریق شوند؛ اول لطف خدا بوده و بعد از آن هم از فرهاد مجیدی ممنونم که به این بازیکنان اعتماد کرد و مزد اعتماد خود را گرفت.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: آکادمی امسال هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی زیر 17 نخبه‌هایی دارد که دیدن بازی آن‌ها هر کسی را به وجد می‌آورد؛ درباره تیم امید هم که عرفان قربانی که من خودم قراردادش رو افزایش دادم و خوشبختانه برخی از این بازیکنان توجه به حاشیه‌ها و پیشنهادات مطرح شده از برخی ایجنت‌ها، در این سن کم توجهی ندارند. اگر از مسیر درست این کار انجام بپذیرد هیچ مشکلی نیست اما گاها از مسیرهای غلط و ناصحیح این اتفاق رخ می‌دهد و هم برای باشگاه و هم برای بازیکن آینده خوبی را رقم نمی‌زند. اولین نفر عرفان قربانی بود و پس از آن هم داجیلری و خدامرادی اضافه شدند، خدامرادی در نیم فصل خودم از همدان به تهران آوردم.

اصغر حاجیلو درباره شرایط آکادمی استقلال گفت: من به مدیران این تیم هم گفته‌ام که ما به دنبال قهرمانی در رده های پایه و آکادمی نیستیم بلکه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم خروجی خوبی را داشته باشیم و امروز با پنج بازیکن در تیم بزرگسال که استفاده می‌شوند، من خوشحالم؛ این حاصل زحمات مربیان در همه رده های سنی است بویژه تیم امید که در حال کمک به تیم بزرگسال است. خوشحالم که فرهاد مجیدی اعتماد کرد به این بازیکنان جوان و پاسخ اعتمادش را هم این بازیکنان دادند. متاسفانه سال گذشته اوضاع مالی خوب نبود و اگر شرایط اسکان، خوراک و تحصیل آن‌ها را شخصا فراهم نمی‌کردم امروز ما شاید سرباز بودند و از باشگاه می‌رفتند اما نگذاشتم از تیم جدا شوند و با همه کمبودها پول دانشگاه‌شان را دادیم تا سرباز نشوند و در جمع تیم بمانند.

حاجیلو افزود: کمک و همیاری باشگاه به آکادمی، می‌تواند بیش از این به تیم بزرگسال کمک کند و بازیکنان ارزنده‌ای را معرفی کند چرا که ثمره خرج برای هزینه‌های اقامت و تحصیل بازیکنان در سال قبل را اکنون تماشا می‌کنیم؛ برای تیم جوانان هم که اکنون چند نفر آنها ملی‌پوش شده‌اند و مطمئنم تیم جوانان هم بازیکنان مستعد و خوبی دارد و در این روزها و با اعتماد فرهاد مجیدی بدون شک تعداد این بازیکنان افزوده خواهد شد. از مربیان آکادمی بسیار ممنونم چرا که به جز کادرفنی تیم امید متاسفانه مابقی مربیان به دلیل مشکلات باشگاه، دریافتی نداشته‌اند؛ علت آن هم این است که چون خود من هم ریالی دریافت نکردم آن‌ها هم مثل من صبر کرده‌اند و مشکلات استقلال را به جان خریده‌اند اما قرار نیست این نفرات همیشه در سایه باشند و برای دریافت پول نوبت‌شان نشود. امیدوارم با اقدامات باشگاه، هزینه یک سال زحمات مربیان آکادمی را بتوانیم حداقل پرداخت کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره توجه احمد سعادتمند مدیرعامل جدید این تیم به تیم آکادمی گفت: متاسفانه چهار رده سنی دیگر ما به جز امید، دریافتی نداشته‌اند اما همانطور که اذعان دارید، هر پولی وارد باشگاه می‌شود برای مشکلات پیرامونی تیم بزرگسال خرج شده و متاسفانه همیشه آکادمی مثل یک فرزند ناخوانده محسوب می‌شود اما افتخارات تیم‌ها همیشه از همین آکادمی است؛ امیدوارم برنامه آقای سعادتمند محقق شود و بودجه آکادمی کاملا جدا شود البته این اتفاق سال قبل هم می‌خواست رخ بدهد که نشد و تا الان هم نیفتاده اما امیدوارم به این آکادمی که بازیکنانی بزرگی را می‌تواند به استقلال بدهد، توجه شود.

حاجیلو: پیشکسوت نباید رگباری بازیکنان را نقد کند


او همچنین گفت: من سالها قبل که در مرغوبکار مدیر آکادمی استقلال بودم و برخلاف زمین فعلی، آنجا به شدت بد بود بازیکنی مثل محمدرضا داوری داشتم که می‌توانست بسیار به تیم کمک کند اما به دلیل پایان فصل، رابطه‌ای با این بازیکن نداشتم و ما او را از دست دادیم اما امیدوارم محمدرضا به زودی به خانه‌اش برگردد و به تیم استقلال کمک کند. امیدوارم اتفاقات قشنگی که قرار است برای آکادمی به عنوان معدن عشق و استعداد بیفتد، زودتر رخ بدهد و اجازه ندهند این بازیکنان خوب به دلیل کم دیده شدن از تیم جدا بشوند مثل آرش رضاوند، امید نورافکن، محسن کریمی و رضا آذری که همگی بازیکنان خودم بودند و من آن‌ها را به آکادمی آوردم. آن روز از مربیان خواستم رضاوند را نگه دارند که متاسفانه از دست دادیم و حالا با قیمتی کلان او را دوباره جذب کرده‌ایم. امروز می‌شود با کمترین هزینه این بازیکنان را نگه داشت و فرهاد مجیدی هم امیدواری داده است تا که اگر خوب کار کنند، از آنها استفاده کند.

اصغر حاجیلو ضمن تشکر از فرهاد مجیدی و مربیان پایه این تیم گفت: از هواداران تیم استقلال هم باید تشکر کنم که در این شرایط بد و روزهای بدی که برای استقلال سپری می‌شود، از تیمشان حمایت می‌کنند و باید بگویم امثال من سکونشین در روزهای سخت روی سکو باید مواظب تیم‌مان باشیم.

حاجیلو درباره انتقاد پیشکسوتان از فرهاد مجیدی و دو دستگی پیش آمده میان پیشکسوتان هم افزود: چون سالهای سال سرپرست این تیم بوده‌ام باید بگویم قشنگ نیست که واقعا یک پیشکسوت استقلال به گفتن معایب فنی این تیم بپردازد؛ چرا که در سالهای سرپرستی دیدم بازیکنان این صحبت‌ها را می‌خوانند و شرایط روحی‌شان عوض می‌شود. وقتی هم که با پیشکسوتان برخورد می‌کنند، برخورد خوبی ندارند و سعی می‌کنند آنها را کمتر ببینند چون بازیکن تمام تلاش خود را می‌کند که توانایی‌اش را خرج استقلال کند اما وقتی نمی‌شود حق ندارد کسی که خودش را استقلال می‌داند این‌ها را در رسانه‌ها و سایت‌های مختلف به رگبار ببندد و مورد انتقاد قرار دهد چون روحیه آنها به هم میریزد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: اگر پیشکسوتان می‌خواهند کمک کنند تمرین استقلال مکانش مشخص است و حضوری تشریف بیاورند و از نزدیک اگر بازیکنی مشکل فنی دارد با او صحبت کنند و با سرمربی تیم صحبت کنند چون قطعا فرهاد مجیدی احترام خواهد گذاشت و باید هم بگذارد چون خود هم اکنون یک پیشکسوت استقلال به شمار می‌آید. از اول با مصاحبه‌های انتقادی متعدد پیشکسوتان با رسانه‌ها و جراید مخالف بودم چون این مسئله جز آزار دادن بازیکنان ندارد و امیدوارم این اتفاق برای پیشکسوتان تیم ما نیفتد و به عنوان کوچکترین عضو باشگاه استقلال که 48 سال عمرم را در این تیم گذاشتم درخواست دارم، این کار را انجام ندهند. چون با بازیکنان در ارتباط هستم طوری باید رفتار کنیم که وقتی ما را می‌بینند، به آغوشمان بکشند البته الان کرونا هست و با مشت خوش و بش کنند کافی است (باخنده).

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋