دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اوبلاک بهترین گلر دنیاست و به هیچ تیمی نمی رود

استفان ساویچ:؛ اوبلاک بهترین گلر دنیاست و به هیچ تیمی نمی رود؛ مدافع مونته نگرویی اتلتیکو شایعات جدای یان اوبلاک از این باشگاه را رد کرد.

اوبلاک بهترین گلر دنیاست و به هیچ تیمی نمی رود

به گزارش ورزش، یان اوبلاک دوباره در این فصل نشان داد که یکی از مهره های تاثیر گذار اتلتیکومادرید است اما نتوانست جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورد.

اوبلاک بهترین گلر دنیاست و به هیچ تیمی نمی رود

آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد. اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد. 

اوبلاک 30 ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد 24 امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد.

اوبلاک بهترین گلر دنیاست و به هیچ تیمی نمی رود

این روزها شایعات جدایی او و پیوستنش به چلسی و منچستر یونایتد بیشتر از همیشه به گوش می رسد. استفان ساویچ مدافع اتلتیکو در مصاحبه با آاس و در واکنش به این شایعات گفت:« اوبلاک از نظر من و خیلی ها بدون شک بهترین گلر دنیاست. او در داخل و خارج از زمین مهره ای تاثیرگذار است و از داشتن چنین دروازه بان و هم تیمی ای به خودمان می بالیم.

در مورد شایعات جدایی باهم صحبت نکرده ایم و این بیشتر در رسانه ها مطرح می شود. البته که طبیعی هم است چون اوبلاک قطعا خواهان زیادی دارد و این اتفاق برای همه بازیکنان بزرگ فوتبال هم رخ می دهد. کدام تیم است که اوبلاک را نخواهد؟ با این حال او دروازه بان ماست و  از در اختیار داشتن نیز بسیار خوشحالیم. اوبلاک فصل بعد نیز در اتلتیکو می ماند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋