دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برابری دی بروین با رکورد استثنایی تیری آنری

برابری دی بروین با رکورد استثنایی تیری آنری

کوین دی بروین در دیدار امشب منچستر سیتی مقابل نوریچ بیستمین پاس گل خود را در آخرین بازی فصل لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.

به گزارش ورزش، با وجود ناکامی منچستر سیتی در رسیدن به مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اما ستاره بلژیکی این تیم یعنی کوین دی بروین از نظر فردی عملکرد شگفت انگیزی را از خود به جای گذاشت و بسیاری معتقد بودند او نسبت به کاپیتان لیورپول یعنی جردن هندرسون شایستگی بیشتری برای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر داشته‌ است.

برابری دی بروین با رکورد استثنایی تیری آنری

دی بروین که این روزها در بهترین فرم دوران فوتبال خود به سر می‌برد، در آخرین بازی منچسترسیتی در لیگ برتر که لحظاتی پیش به پایان رسید نیز عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد و با ثبت دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین در پیروزی پرگل منچستر سیتی مقابل نوریچ لقب گرفت.

پاس گلی که ستاره بلژیکی در دیدار امروز تیمش برای رحیم استرلینگ ارسال کرد باعث شد که یک رکورد ویژه به نام کوین دی بروین به ثبت برسد. دی بروین در تقابل با نوریچ بیستمین پاس گل فصل خود را به ثبت رساند تا با رکورد تیری آنری که در فصل 03-2003 به این مهم دست یافته بود، برابری کند. او همچنین بهترین بازیساز فصل رقابت های لیگ برتر نیز لقب گرفت.

برابری دی بروین با رکورد استثنایی تیری آنری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋