دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول تمجید ویژه ای از ستاره بلژیکی منچسترسیتی یعنی کوین دی بروین انجام داد.

به گزارش ورزش، ستاره بلژیکی منچستر سیتی یعنی کوین دی بروین در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته و تا به اینجا آمار 13 گل و 22 پاس گل را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به ثبت رسانده است.

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

بسیاری معتقد بودند که با وجود قهرمانی لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اما باید جایزه بهترین بازیکن فصل به دی بروین برسد اما این اتفاق رخ نداد و مطابق پیش بینی ها این کاپیتان انگلیسی لیورپول یعنی جردن هندرسون بود که این جایزه را از آن خود کرد.

هندرسون پس از کسب این جایزه تمجید ویژه‌ای از ستاره تیم رقیب یعنی دی‌بروین انجام داد و گفت: " کوین بازیکن شگفت انگیزی است. به خاطر دارم که اولین بار وقتی او در چلسی بازی می کرد، عملکردش را تماشا کردم. او از همان زمان مثل یک بازیکن خاص به نظر می رسید و هنوز هم به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. شما می توانید عمل کردن به تمام کارهای سخت و اعتماد به نفس بالا را در بازی او مشاهده کنید.

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

من معتقد هستم که کوین به منچستر سیتی و لیگ برتر انگلیس اعتبار بخشیده است. حضور بازیکنانی مثل او در لیگ برتر شگفت انگیز است. با این حال من از امتحان کردن خودم در برابر بهترین بازیکنان دنیا لذت می برم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋