دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین مأموریت بایرن بعد از فتح بوندسلیگا از نگاه فلیک

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می گوید که هدف فعلی آنها شکست دادن چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

اولین مأموریت بایرن بعد از فتح بوندسلیگا از نگاه فلیک

به گزارش ورزش، داستان هانسی فلیک در بایرن مونیخ از زمانی آغاز شد که باواریایی ها فصل گذشته در مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار گرفتند و با شکست سنگین 5-1، بدترین باخت خود در بوندسلیگا و در 10 سال اخیر را تجربه کردند. شکستی که باعث شد نیکو کوواچ، سرمربی وقت باواریایی‌ها اخراج شود. کسی که به جای او سکان هدایت بایرن را به دست گرفت اما هانسی فلیک بود.


شاید کم تر کسی فکر می‌کرد که بایرن مونیخ بتواند تا این حد نتایج خوبی با فلیک کسب کند؛ تا جایی که آنها اخیراً به مقام قهرمانی رقابت های بوندسلیگا دست یافتند و از طرف دیگر با توجه به پیروزی مقتدرانه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، حالا در آستانه حضور در جمع هشت برتر مسابقات قرار گرفته‌اند.

اولین مأموریت بایرن بعد از فتح بوندسلیگا از نگاه فلیک

هانسی فلیک حالا در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره مسابقه برگشت تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او در این باره گفت: "مشاهده بازی های قبلی چلسی نشان داد که آنها از آمادگی خوبی برخوردار هستند؛ موضوعی که باید باعث شود ما کاملاً روی این بازی تمرکز کنیم و ماموریت بعدی خود را موفقیت برابر چلسی قرار دهیم. در واقع هدف اول ما درحال‌حاضر پیروزی بر چلسی خواهد بود.

ما به دو عنوان مهم یعنی بوندسلیگا و جام حذفی دست یافتیم و حالا باید کار مهمتری نیز انجام دهیم. با این حال در این راه قدم اول پیروزی بر چلسی خواهد بود."

قلیک همچنین درباره حضور میروسلاو کلوزه روی نیمکت بایرن مونیخ به عنوان دستیارش نیز گفت: " کلوزه ابتدا تست های مربوط به کرونا را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن روز سه شنبه به جمع ما اضافه خواهد شد. از اینکه می‌توانیم کسی مثل کلوزه را در کنار مان نداشته باشیم که تجربه زیادی دارد، بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم که او بتواند چیزهای زیادی به تیم اضافه کند. بی صبرانه منتظر دیدن او در کادر فنی خود هستیم."

اولین مأموریت بایرن بعد از فتح بوندسلیگا از نگاه فلیک

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋