دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۷ ۰ قاطع ترین نتیجه لیگ دسته اول این فصل

۷ ۰ قاطع ترین نتیجه لیگ دسته اول این فصل

هفت علم و ادب هشت می‌شود؟؛ ۷-۰ قاطع ترین نتیجه لیگ دسته اول این فصل؛ ملوان با 7 گل نماینده ی تبریز را شکست داد تا نتیجه ی قاطع ترین برد لیگ امسال، مجددا تکرار شود.

به گزارش ورزش، در بازیهای هفته ی سی و یکم لیگ آزادگان، ملوان موفق شد در یک دیدار یک طرفه با نتیجه ی عجیب 7 بر صفر از سد علم و ادب تبریز بگذرد تا نتیجه ی قاطع ترین پیروزی لیگ امسال مجددا تکرار شود.


در این دیدار، انزلی چی ها با گل های اکبر خواه(2گل)، هاشمی نژاد، صیاد برهانی،رمضانی، حسین پور و سعید حلافی با 7 گل تیم قعر جدولی علم و ادب تبریز را در هم کوبیدند. ملوانی ها با این پیروزی پر گل، هم به تفاضل گل هایشان سر و سامان بخشیدند و هم اینکه با کسب این 3 امتیاز، از منطقه ی خطر، خارج شدند. این هفتاد و چهارمین گلی بود که تبریزی ها در لیگ امسال دریافت کردند.


اما برد 7 گله ی ملوانی ها، پرگل ترین و قاطع ترین برد لیگ امسال نبود. چرا که تبریزی ها قبل تر و در دیدار هفته ی بیست و هفتم مقابل آلومینیوم اراک نیز با همین نتیجه ی 7 بر صفر مغلوب شده بودند تا رکورد بدترین شکست های امسال لیگ آزادگان، در اختیار علم و ادب باشد.


همچنین، تیجه ی دیدار بادران و قشقایی نیز در کنار این دو بازی، به عنوان پرگل ترین دیدارهای لیگ تا به اینجای کار شناخته می شود. در آن مسابقه که در هفته ی بیست و چهارم برگزار گردید، بادران با نتیجه ی 4 بر 3 از سد حریف شیرازی خود گذشت تا آن دیدار نیز با به ثمر رسیدن 7 گل، در کنار دو مسابقه ی ملوان و آلومینیوم اراک با علم و ادب تبریز، به عنوان پرگل ترین دیدارهای لیگ شناخته شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋