دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدیرعامل پارس: حکم استیناف را قبول نداریم

فقط به احترام قانون و فدراسیون مقابل استقلال بازی می کنیم؛ مدیرعامل پارس: حکم استیناف را قبول نداریم؛ مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی نسبت به حکم کمیته استیناف درباره برگزاری دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

مدیرعامل پارس: حکم استیناف را قبول نداریم

بهرام رضاییان در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره حکم استیناف مبنی بر تکرار دیدار با استقلال در روز دوشنبه بیان کرد: ما به احترام قانون و مسئولان فدراسیون فوتبال از این حکم تمکین می کنیم اما آن را قبول نداریم و اصرار داریم که حق با تیم ما بوده است.


وی ادامه داد: در این ماجرا اعتقاد ما بر این است افرادی که اطلاعات کافی داشتند کمکی نکردند. استقلال باید به جم سفر می کرد و مستندات موجود نیز همین مساله را نشان می دهد. آنها برای عدم سفر به جم هیچ دلیل قانع کننده ای نداشتند و ما اسنادی در اختیارمان بود که همه این موضوعات را نشان می داد.


مدیرعامل پارس جنوبی همچنین گفت: متاسفانه نه کمیته استیناف صحبت های ما را شنید و نه کمیته انضباطی در این ماجرا از ما دعوتی به عمل آورد. کمیته انضباطی بدون اینکه اسناد و مدارک ما را بگیرد و فرصت بدهد تا از خودمان دفاع کنیم سریعا حکم داد و استیناف هم فقط برخی اسناد را از ما گرفت و فکر می کنم خیلی بررسی دقیقی هم انجام نشده است.


رضاییان در پایان افزود: همانطور که گفتم ما از قانون تمکین می کنیم اما هرگز این حکم را قبول نداریم. فقط به احترام قوانین فوتبال مقابل استقلال حاضر می شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋