دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شادی معنادار شماره 8 ماشین در ورزشگاه خالی

شاهین ثاقبی، هافبک بازیساز تیم فوتبال ماشین سازی با حضور هوشمندانه در محوطه شش قدم حریف گل تساوی تیمش را وارد دروازه گل گهر کرد.

شادی معنادار شماره 8 ماشین در ورزشگاه خالی

به گزارش ورزش، ثاقبی که در بازی با پرسپولیس اخراج شده و مسابقه قبلی را از دست داده بود، در این دیدار بعد از آنکه شاهین توکلی با یک تکل عالی دروازه ماشین سازی را از فرو ریختن نجات داد، در برگشت روی یک ضربه کرنر با یک ضربه سر دروازه میلاد فراهانی را باز کرد تا بازی به تعادل برسد.


ثاقبی که سال گذشته در پیکان زیر نظر مجید جلالی کار می کرد، بعد از این گل شادی خاصی از خود نشان داد و به تنهایی به میانه میدان دوید و رو به دوربین ها پیراهن شماره 8 خود را به نمایش گذاشت که البته مشخص نیست این شادی چه کسی بود.


با به طول انجامیدن شادی گل ثاقبی، لحظه ای گزارشگر بازی فکر کرد که ممکن است داور این گل را نپذیرفته باشد، اما اینطور نبود و داور وسط زمین را نشان داد تا اینچنین گل تساوی ماشین مقابل گل گهر به ثبت برسد. اگر ماشین بتواند گل ثاقبی را حفظ کند، این گل تاثیر مستقیمی روی سرنوشت تیم های انتهای جدولی خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋