دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقعات من و هواداران از مارسیال بیشتر بود

توقعات من و هواداران از مارسیال بیشتر بود

اندی کول:؛ توقعات من و هواداران از مارسیال بیشتر بود؛ اندی کول اسطوره منچستریونایتد معتقد است آنتونی مارسیال تا همینجا نیز فرصت سوزی های زیادی داشته است.

به گزارش ورزش، آنتونی مارسیال تابستان 2015 بود که با رقم 69 میلیون یورو از موناکو به منچستریونایتد پیوست. او تنها 18 سال داشت و قرار بود ستاره منچستریونایتد لوئیس فن خال شود ولی نه در دوران حضور مرد هلندی و نه زیر نظر مورینیو نتوانست در طول فصل به مرز 20 گل زده برسد. 

مارسیال تاکنون 217 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و تنها 70 گل به ثمر رسانده است. او 37 پاس گل نیز داده و در مجموع کمتر از سطح انتظارات ظاهر شده است.

توقعات من و هواداران از مارسیال بیشتر بود

اوج درخشش مارسیال فصل جاری و زیر نظر اوله گنار سولسشر بوده و بالاخره توانست از 20 گل زده عبور کند. مارسیال در شروع مجدد فوتبال در انگلیس و در 7 بازی اخیر تیمش زننده شش گل بوده است.

اندی کول اسطوره یونایتد معتقد است این درخشش برای مارسیال کفایت نمی کند.

او به اتلتیک گفت:« همه به نوعی درگیر بحث در مورد مارسیال هستیم. به شخصه نمی دانم او دوست دارد در چه منطقه ای بازی کند. او به عنوان مهاجم نوک توانسته امسال بیشتر از همیشه گل بزند ولی معتقدم مارسیال باید زودتر از اینها از 20 گل زده در یک فصل عبور می کرد و انتظار داشتم در فصول گذشته نیز همینقدر خوب کار کند.

در هر صورت برای او پول زیادی پرداخت شده و توقعات خیلی بیشتر بود. مارسیال باید عشق و علاقه بیشتری برای بازی نشان دهد. بازی با پای او خوب است و تک ضربه های خیلی خوبی هم می زند ولی این کافی نیست. او بسیار با استعداد است با این حال همه توانایی های او را هنوز ندیده ایم.»

توقعات من و هواداران از مارسیال بیشتر بود

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋