دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدال تکراری برای افاضلی؛ اینبار امیدوار به برد

جدال تکراری برای افاضلی؛ اینبار امیدوار به برد

سرمربی تازه وارد ماشین سازی بعد از جدایی از پارس جنوبی بار دیگر در تقابل با گل گهر خواهد بود تا شانس بقای تیمش را افزایش دهد.

به گزارش ورزش، هومن افاضلی که بعد از عملکرد موفق در پارس جنوبی در نهایت از این تیم جدا شد تا هدایت ماشین سازی را عهده دار شود، در اولین گام به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و مقابل ذوب آهن سه امتیاز را از آن خود کرد تا تیمش بعد از هفته‌ها طعم برد را بچشد.

او اکنون در اتفاقی جالب طی یک نیم دو بار برابر گل گهر قرار خواهد گرفت و از تیم مجید جلالی میزبانی خواهد کرد. پیش از این افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی و در جم مقابل شاگردان مجید جلالی قرار گرفت و در حالیکه که شانس بزرگی برای برتری مقابل حریف داشت، در نهایت به تساوی رضایت داد. در آن بازی محمد نوری در نیمه اول پارسی‌ها را از حریف پیش انداخت اما یونس شاکری در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

باید دید اینبار هومن افاضلی با چه نتیجه‌ای در تبریز از جدال با گل گهر خارج خواهد شد و اینبار قادر خواهد بود با کسب پیروزی برابر حریف، پرونده بقای تیمش را ببندد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋