دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گفتگوی خواندنی با خانم گل های مشترک لیگ

خرمی و دباغی از رویای لژیونر شدن می‌گویند؛ گفتگوی خواندنی با خانم گل‌های مشترک لیگ؛ مهاجمان تیم‌های وچان کردستان و سپاهان اصفهان توانستند مشترکا عنوان خانم گلی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان را از آن خود کنند.

به گزارش ورزش هفته گذشته پس از بلاتکلیفی حدوداً 5 ماهه، رسما با اعلام سازمان لیگ فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال پرونده رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان به صورت نیمه تمام بسته و قهرمانی تیم شهرداری بم اعلام شد؛ بمی‌ها تا پیش از شیوع کرونا، مقتدرانه با 18 پیروزی متوالی صدرنشین جدول بودند و با شایستگی توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

اما در میان افتخارات انفرادی به دست آمده، بازیکنان تیم قهرمان دستِ خالی ماندند و عنوان خانم گلی مشترکا به سمیه خرمی وینگر سرعتی وچان کردستان و هاجر دباغی مهاجم سپاهان اصفهان رسید؛ خرمی 27 ساله و کوتاه قامت اصالتا اهل پارس آباد اردبیل است که امسال در تیم وچان توپ زد و توانست برای اولین بار عنوان خانم گلی لیگ برتر را کسب کند. هاجر دباغی ستاره 21 ساله خمینی شهری سپاهان نیز که 4 سال قبل با تیم آینده سازان توانست قهرمانی لیگ را تجربه کند، برای اولین بار افتخار خانم گلی را هم از آن خود کرد.

بهترین گلزنان دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در گفتگویی مشترک با خبرنگار ورزش درباره موضوعاتی مختلفی صحبت کرده‌اند که باهم در ادامه می‌خوانیم:

فوتبال خود را از کجا آغاز کردید؟
خرمی:
10 سال قبل برای تیم استقلال در لیگ دسته اول تست دادم و پذیرفته شدم؛ در همان سال با استقلال توانستم نایب قهرمانی لیگ دسته اول بانوان شوم و عنوان خانم گل مسابقات را نیز به دست آوردم.
دباغی: من از 14 سالگی در فوتسال شروع به کار کردم و یکسال بعد به تیم زیر 16 ساله‌های فوتبال دعوت شدم و از آنجا دوران فوتبالی‌من آغاز شد.

گفتگوی خواندنی با خانم گل‌های مشترک لیگ

گفتگوی خواندنی با خانم گل‌های مشترک لیگ

شرایط شما امسال در (وچان / سپاهان) چطور بود؟
خرمی: سال فوق العاده خوبی را در وچان گذراندیم و به لحاظ امکانات در شرایط خوبی قرار داشتیم و توانستیم سرانجام نایب قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.
دباغی: با توجه به اینکه تیم ما دیر تشکیل شد و امتیازات بعدی را ابتدای فصل از دست دادیم، بازی به بازی پیشرفت کردیم اما متاسفانه اما شروع بد باعث شده بود تا زمان گذشته باشد و فرصت رفتن روی سکو را از دست بدهیم.

تجربه خانم گلی؟
خرمی:
تجربه امسال، دومین تجربه خانم گلی من بود چرا که یکبار در پیراهن استقلال (در لیگ یک) توانستم این افتخار را به دست آورم و یکبار هم امسال این افتخار نصیبم شد؛ اما در لیگ برتر امسال توانستم نخستین تجربه خانم گلی را به دست آورم.
دباغی: اولین تجربه خانم من لیگ برتر بود اما 6 ماه قبل توانستم در پیراهن تیم ملی عنوان خانم مسابقات کافا (آسیای مرکزی) را نیز به دست آورم.

الگوی بازی؟
دباغی مهاجم سپاهانی‌ها پاسخ جالبی به این سوال داشت و از هادی عقیلی و محرم نویدکیا به عنوان دو الگوی ورزشی خود نامبرد در حالی‌که خود وی در پست مهاجم بازی می‌کند!

سابقه حضور در تیم ملی؟
خرمی:
در چند اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام اما هنوز متاسفانه فرصت حضور در بازی‌های تیم ملی را نداشته‌ام و ملی‌پوش نشده ام که امیدوارم هر چه زودتر بتوانم این فرصت را به دست بیاورم.
دباغی: من حدود 6 سال است افتخار پوشیدن تیم ملی را دارم و در تیم های ملی زیر 16 سال، زیر 19 سال و تیم ملی بزرگسالان افتخار بازی را داشته‌ام؛ همچنین در تیم ملی بزرگسال جوان‌ترین بازیکن تیم نیز برای دو سال پیاپی شناخته شدم و این‌که به کشورم بتوانم کمک کنم احساس غرور می‌کنم.

گفتگوی خواندنی با خانم گل‌های مشترک لیگ

گفتگوی خواندنی با خانم گل‌های مشترک لیگ

رویای لژیونر شدن؟
خرمی:
تلاش زیادی برای لژیونر شدن دارم و خوشبختانه پیشنهاداتی هم در این زمینه آمده است که امیدوارم بتوانم به زودی لژیونر بشوم و برای فوتبال ایران مایه مباهات شوم.
دباغی: متاسفانه لژیونر شدن در فوتبال بانوان کار بسیار سختی است؛ ما با هر ایجنتی صحبت می‌کنیم می‌گویند بخش بانوان پول زیادی ندارد و ورود نمی‌کنند. امیدوارم روزی برسد که این مشکل بزرگ برطرف شود. فعلا پیشنهادی ندارم اما تلاش زیادی برای ترانسفر شدن دارم و امیدوارم روزی بتوانم سرانجام لژیونر فوتبال بانوان باشم.

حرف پایانی
خرمی: باید از آقای مفاخری مدیر عامل تیم، کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه که با یکپارچگی باعث شدند امسال روی سکو برویم تشکر کنم.
دباغی: از زحمات کادرفنی و مدیریت باشگاه سپاهان در فصلی که گذشت واقعا ممنون و از اصحاب رسانه تشکر ویژه‌ای دارم که واقعا امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند و باعث بیشتر دیده شدن ما شدند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋