دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرار ستاره های بارسا از شهر؛ دهن کجی به کرونا؟

فرار ستاره‌های بارسا از شهر؛ دهن‌کجی به کرونا؟

چند بازیکن باشگاه بارسلونا از فرصت یک هفته‌ای استراحت این تیم برای رفتن به تعطیلات استفاده کردند و دستورالعمل دولت کاتالونیا را زیر پا گذاشتند.

به گزارش ورزش، بعد از پایان فصل لالیگا و نایب‌قهرمانی بارسلونا بازیکنان این تیم به مرخصی فرستاده شدند تا پیش از شروع تمرینات جدید تیم برای آماده شدن جهت حضور در لیگ قهرمانان مدتی را به استراحت و ریکاوری اختصاص دهند. اما چند بازیکن بارسا بر خلاف دستورالعمل دولت کاتالونیا از این فرصت برای رفتن به تعطیلات استفاده کردند.

 

فرار ستاره‌های بارسا از شهر؛ دهن‌کجی به کرونا؟

 

بازیکنان بارسلونا از زمان پایان فصل لالیگا مرخص شدند و قرار است چهارشنبه آینده روز 29 جولای تمرینات خود را برای حضور در لیگ قهرمانان از سر بگیرند.

 

دولت کاتالونیا به شهروندان ساکن در کلان‌شهر بارسلون هشدار داده بود که با توجه به شرایط بحرانی کرونا به هیچ وجه نباید محدوده این شهر را ترک کنند.

 

فرار ستاره‌های بارسا از شهر؛ دهن‌کجی به کرونا؟

 

اما چند بازیکن بارسلونا سه‌شنبه بعد از ظهر از این فرصت برای ترک شهر استفاده کردند. این حرکت آنها بر خلاف دستورات اکید دولت کاتالونیا خبرساز شده و اعتراضاتی را به دنبال داشته.

 

با اینحال رسانه‌های کاتالان خاطرنشان شدند که دستورالعمل فعلی دولت این ایالت از نظر حقوقی تنها حکم توصیه را دارد و با توجه به اینکه وضعیت کرونا در کاتالونیا هنوز به درجه اضطرار نرسیده دولت این ایالت نمی‌تواند رفت و آمد شهروندانش را به کل ممنوع کند.

 

لیونل مسی و لوئیس سوارز به همراه خانواده‌های خود شهر بارسلون را ترک کرده و راهی تعطیلات شده‌اند. بر اساس اعلام روزنامه اسپورت مارک آندره تراشتگن و جرارد پیکه دو بازیکن دیگر بارسا هستند که به همراه خانواده‌هایشان بارسلون را ترک کرده و راهی تعطیلات شده‌اند.

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋