دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلر رئال در لندن خانه خرید؛ مقصد بعدی لیگ برتر؟

گلر رئال در لندن خانه خرید؛ مقصد بعدی لیگ برتر؟

همسر آلفونس آرئولا، با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات حضور این دروازه بان فرانسوی در لیگ برتر انگلیس دامن زد.

به گزارش ورزش، بعد از جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید و پیوستن این دروازه بان به پاری سن ژرمن، لوس بلانکوس به شکل قرضی آلفونس آرئولا را از این تیم به خدمت گرفت اما بعد از گذشت یک فصل باید جدایی او از جمع کهکشانی‌ها را قطعی تلقی کرد.

همچنین گفته می شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز هیچ علاقه ای به حفظ آرئولا ندارد و به همین خاطر این دروازه‌بان فرانسوی به احتمال قریب به یقین در نقل و انتقالات پیش رو راهی تیم دیگری خواهد شد.

گلر رئال در لندن خانه خرید؛ مقصد بعدی لیگ برتر؟

حالا و در همین رابطه همسر آرئولا با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات حضور این دروازه بان فرانسوی در لیگ برتر انگلیس دامن زد. همسر این دروازه‌بان با قرار دادن عکسی خانوادگی در صفحه شخصی خود، نوشت: " چند سال پیش آرزو داشتیم که خانه ای در لندن داشته باشیم. رویای ما حالا به واقعیت تبدیل شد. احساس خوشبختی."

لازم به ذکر است که آلفونس آرئولا تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در رئال‌مادرید باقی خواهد ماند و سپس از تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋