دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی اوبلاک جور مهاجمان گل نزن را کشید

وقتی اوبلاک جور مهاجمان گل نزن را کشید

سیمئونه مدیون گلر اسلوونیایی؛ وقتی اوبلاک جور مهاجمان گل نزن را کشید؛ یان اوبلاک با عملکرد خیره کننده اش در فصل جاری به تنهایی 24 امتیاز برای اتلتیکو به دست آورد.

به گزارش ورزش، یان اوبلاک دوباره در این فصل نشان داد که یکی از مهره های تاثیر گذار اتلتیکومادرید است اما نتوانست جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورد.

وقتی اوبلاک جور مهاجمان گل نزن را کشید

آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد. اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد. 

اوبلاک 30 ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد 24 امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد.

وقتی اوبلاک جور مهاجمان گل نزن را کشید

دروازه‌بان اتلتیکو در فصل 19-2018 اجازه نداد 25 ضربه خطرناک و دارای شانس گل شدن بالا، وارد دروازه اش شود. او از این حیث نسبت به فصل گذشته آمارش را بهتر کرد.

مشکل اتلتیکو این بود که از لحاظ تهاجمی عملکرد خوبی نداشت و تنها توانست 51 گل به ثمر برساند یعنی بدترین آمار تیم سیمئونه در سال های حضور سرمربی آرژانتینی. به همین خاطر هر مهار اوبلاک ارزش بالایی داشت و او را می توان بهترین بازیکن اتلتیکو در این فصل دانست. 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋