دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهرداد محمدی از آوس فرار کرد

مهرداد محمدی از آوس فرار کرد

ماجراجویی جدید در فرانسه آغاز شد؛ مهرداد محمدی از آوس فرار کرد!؛ مهاجم سابق سپاهان به دلیل عدم دریافت مطالباتش به صورت یکطرفه با باشگاه آوس فسخ کرد.

به گزارش ورزش، مهرداد محمدی به همراه آفلالو سنگربان تیم فوتبال آوس و همینطور هافبک این تیم فالکائو به دلیل اینکه طی 5 اخیر، هیچ گونه دریافتی از باشگاه نداشته اند، برای سومین روز متوالی در تمرینات غایب بودند و در نهایت به همکاری خود با این تیم پرتغالی به صورت یکطرفه خاتمه دادند.


 جالب اینکه این اتفاق که معمولا در ایران شاهدش هستیم، در سپاهان با توجه به ساختار مناسب این باشگاه برای محمدی رخ نداد ولی در یک باشگاه اروپایی این بازیکن شاهد عدم پرداخت مطالباتش شده است ! 
آوس در پایان هفته سی و دوم رقابت های لیگ پرتغال اصلا شرایط خوبی ندارد و با یک بازی کمتر، اختلافی 13 امتیازی با تیم هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات دارد که ستوبال با 30 امتیاز است و عملا شانسی برای ماندن در لیگ برتر پرتغال ندارد.


محمدی که برخلاف میلاد برادر دوقلویش از راه‌آهن به فوتبال اروپا نرفت، از این تیم به سپاهان پیوست و پس از سه فصل حضور در این تیم که با روزهای تلخ و شیرینی برای این بازیکن همراه شد، در نهایت فصل گذشته و پس از کسب عنوان نائب قهرمانی در لیگ نوزدهم با پایان قرارداد از جمع طلایی پوشان جدا شد و به آوس پیوست.

مهرداد محمدی از آوس فرار کرد


در فوتبال پرتغال محمدی نمایش های بسیار خوبی از خود ارائه داد تا در کنار مهدی طارمی و امیر عابدزاده از چهره های شاخص این لیگ باشد؛ او طی 28 بازی برای آوِس 8 بار گلزنی کرد و 5 بار هم  پاس گل داد تا حتی پیشرفت قابل توجهی در انتقال از فوتبال ایران به اروپا از خود نشان بدهد.


مهرداد محمدی حالا با پایان کار در آوس به احتمال فراوان به زودی قرارداد جدیدی با تیم فوتبال سنت اتین در لیگ یک فرانسه امضا خواهد کرد که از مدت ها قبل شرایط این بازیکن اهل محله فلاح تهران را زیر نظر داشته و ماجراجویی جدیدی را در دومین سال حضورش در فوتبال اروپا اینبار در فرانسه و در جایی آغاز خواهد کرد که 10 عنوان قهرمانی فرانسه را از آن خود کرده و بزرگانی همچون میشل پلاتینی با پیراهن سبز این باشگاه به میدان رفته اند. 


سنت اتین در شرایطی رقابت های لیگ فرانسه به حالت نیمه تمام درآمد که از 28 بازی 30 امتیاز کسب کرده بود و در رتبه هفده تیمی  جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و در صورت نهایی شدن انتقال بازیکن سابق سپاهان به این تیم، او در سطح اول فوتبال فرانسه بازی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋