دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره آرژانتینی و تمجید ویژه از ژوزه مورینیو

ستاره آرژانتینی و تمجید ویژه از ژوزه مورینیو

اریک لاملا، ستاره آرژانتینی تاتنهام تمجید ویژه‌ای از سرمربی این تیم یعنی ژوزه مورینیو مورینیو انجام داد.

به گزارش ورزش، هم وطن اریک لاملا یعنی مائوریسیو پوچتینو به مدت پنج سال هدایت تاتنهام را برعهده داشت اما نتایج ضعیف او در فصل جاری باعث شد که این مربی پس از نایب قهرمانی با تیم لندنی در لیگ قهرمانان اروپا از سمت خود برکنار شود.

باشگاه تاتنهام بعد از اخراج پوچتینو، سرمربی سابق تیم های چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد یعنی ژوزه مورینیو را روی نیمکت خود نشاند. اگرچه تاتنهام با سرمربی پرتغالی در مقطعی نتایج پر نوسانی را کسب کرد اما آنها حالا از شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ اروپا برخوردار هستند.

ستاره آرژانتینی و تمجید ویژه از ژوزه مورینیو

 

ستاره آرژانتینی تاتنهام یعنی اریک لاملا معتقد است که این تیم با ژوزه مورینیو با پیشرفت بسیار زیادی مواجه شده است. او در این باره گفت: " ما می دانیم که حتماً باید در لیگ اروپا حضور داشته باشیم. این موضوع برای باشگاه، هواداران و همه بازیکنان بسیار مهم است. مورینیو کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. از زمان حضور او تیم با پیشرفت زیادی مواجه شده است. او تیم را به شکل درست و در مسیر صحیح تحت فشار قرار می‌دهد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋