دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشش مرادیان را خودی ها خراب کردند (عکس)

اولین گل خورده فصل گلر دوم فولادی‌ها؛ درخشش مرادیان را خودی‌ها خراب کردند (عکس)؛ سنگربان جوان فولاد در غیاب شهاب گردان نمایش خوبی داشت و توانست واکنش‌های زیبایی را نشان دهد.

به گزارش ورزش در دوئل امشب سرخ‌پوشان پایتخت با شاگردان نکونام یکی از بهترین بازیکنان زمین، احسان مرادیان بود؛ دروازه دوم فولادی‌ها که امروز به دلیل محرومیت شهاب گردان، در درون دروازه تیمش ایستاده بود و بارها هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم ناجی فولاد شد؛ اوج درخشش او در واپسین دقایق بازی بود که دو سیو متوالی مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها شد.

روی گل پرسپولیس هم تقصیر چندانی متوجه احسان مرادیان نبود چرا که شلیک سیامک نعمتی به پای فرزاد جعفری مدافع خودی خورد و کمانه کرد و به دروازه فولاد وارد شد تا شب رویایی مرادیان در تهران با کلین‌شیت پایان پیدا نکند؛ جالب آن‌که احسان مرادیان تنها دروازه‌بان این فصل بود که بیش از 90 دقیقه به میدان رفته بود و دروازه‌اش باز نشده بود که امشب روی اشتباه خط دفاعی فولاد این اتفاق رخ داد.

درخشش مرادیان را خودی‌ها خراب کردند (عکس)

درخشش مرادیان را خودی‌ها خراب کردند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋