دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باید در خانه بارسلونا به گل برسیم

دریس مرتنز:؛ باید در خانه بارسلونا به گل برسیم؛ دنیس مرتنس، ستاره ناپولی مدعی شد صعود مقابل بارسلونا ممکن خواهد بود.

باید در خانه بارسلونا به گل برسیم

به گزارش ورزش، ناپولی در دیدار رفت و در سن پائولو با نتیجه 1-1 مقابل بارسلونا متوقف شد و اگرچه روی کاغذ شانس نماینده اسپانیا برای صعود به مرحله بعد بیشتر است، اما فرم اخیر این تیم هواداران ناپولی را به جبران امیدوار کرده است. امید اول تیم گنارو گتوزو برای گلزنی اذعان داشت هدف ناپولی در نوکمپ باز کردن دروازه حریف خواهد بود.

 

باید در خانه بارسلونا به گل برسیم

 

دنیس مرتنس گفت: "تنها مورد منفی بازی اول رس دریافت گل از بارسلونا بود. ما می دانیم که بازی دشوار مقابل بارسلونا خواهیم داشت، اما اگر خود را خوب آماده کنیم، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بارسلونا در خانه فوتبال فوق العاده ای بازی می کنند و این دیداری مشکل خواهد بود و ما این موضوع را می دانیم، اما ما نسبت به توانایی خودمان نیز اطمینان داریم. مهم ترین هدف رسیدن به گل در خانه بارسلونا خواهد و می دانیم که اگر به این هدف نرسیدم از لیگ قهرمانان حذف خواهیم شد. اگر با طرز فکری صحیح وارد میدان شویم رخ دادن هر چیزی در خانه حریف ممکن است.

 

برتری در مرحله گروهی مقابل لیورپول؟ آنها کیلومترها دویدند و گویی که سه تیم در میدان حاضر هستند، لیورپول یک ماشین واقعی بود. بازی کردن در برابر این تیم بسیار دشوار بود، بنابراین ما از این نتیجه احساس غرور می کنیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋