دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر به دنبال معاوضه با یونایتد؛ مارسیال در راه ایتالیا

اینتر به دنبال معاوضه با یونایتد؛ مارسیال در راه ایتالیا

اینتر قصد دارد با انتقال میلان اشکرینار به اولدترافورد، زمینه جذب آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی و گلزن این تیم را فراهم کند.


به گزارش ورزش، اخبار در اسپانیا حاکی از توافق بارسلونا با لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و 22 ساله اینتر است و به نظر این بازیکن در اواخر فصل تابستانی راهی بارسلونا خواهد شد. باشگاه ایتالیایی از همین حالا به دنبال جذب جایگزین برای لائوتارو است و وبسایت کالچومرکاتو خبر از تمایل این تیم به جذب آنتونی مارسیال داد.

 

اینتر به دنبال معاوضه با یونایتد؛ مارسیال در راه ایتالیا

 

از سوی دیگر یونایتد نیز به شدت به جذب میلان اشکرینار علاقمند است و می خواهد با جذب این بازیکن زوج قدرتمندی را در کنار هری مگوایر تشکیل دهد. اخبار موید آن است اینتر قصد دارد برای خرید مارسیال از یونایتد، میلان اشکرینار را به آنها پیشنهاد دهد. ارزش تقریبی هر دو بازیکن تقرییبا یکسان و معادل 60 میلیون پوند است و به همین دلیل احتمال معاوضه بین دو باشگاه وجود دارد.

 

میلان اشکرینار در سیستم سه دفاعه انتونیو کونته دچار افت محسوسی شده و مانند گذشته برای اینتر غیرقابل فروش نیست. مارسیال نیز در هفته های اخیر نمایش درخشانی داشته و به تازگی به رکورد 50 گل لیگ برتری با لباس یونایتد دست یافته است. بعید به نظر می رسد یونایتد نیز به راحتی حاضر به از دست دادن مارسیال باشد. به جز یونایتد، منچسترسیتی نیز به شدت به دنبیال جذب یک مدافع میانی مطمئن می گردد و نام مدافع 25 ساله و اسلواک نراتزوری در لیست خرید پپ گواردیولا نیز برای فصل بعد قرار گرفته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋