دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

کایل واکر، ستاره انگلیسی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول در فصل جاری کاملاً شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

به گزارش ورزش، منچسترسیتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را ناامیدکننده آغاز کرد و کسب چند نتیجه ضعیف در ابتدای فصل باعث شد که فاصله این تیم تا صدر جدول و مشخصا لیورپول بسیار زیاد شود؛ موضوعی که نهایتا قهرمانی قرمزهای آنفیلد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد.

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

کایل واکر اما معتقد است که منچستر سیتی طی هفته های اخیر به روند فوق العاده قبل بازگشته است. او در این باره گفت: " ما دوباره ریتم خود را پیدا کرده ایم و همه احساس کاملا خوبی داریم. امیدوارم همین روند را حفظ کنیم؛ فرم فوق العاده ای که در حال حاضر آن را تجربه می کنیم و می خواهیم در همه مسابقات برنده شویم.

همچنین ما به سرمربی تیم مان اعتماد کامل داریم و فکر می‌کنم که در حال حاضر می توانیم هر تیمی را در دنیا شکست دهیم. هفته فوق‌العاده ای پیش روی ما خواهد بود. من تمام جام های ممکن در منچسترسیتی دست یافته‌ام و تنها مورد ناکامی لیگ قهرمانان اروپا بوده است."

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

واکر در ادامه پیرامون قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: " امسال برای ما بسیار سخت و دشوار بود اما من فکر می کنم که ما امتیازات راحتی را از دست داده ایم. با این حال ما باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم. فاصله امتیازی نشان داد که آنها عملکرد فوق العاده ای داشته اند و کاملاً شایسته قهرمانی بودند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋