دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پژمان نوری: کمیته اخلاق اینجا ورود کند

مدیرعامل ملوان به برخی اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول اعتراض کرد.

پژمان نوری: کمیته اخلاق اینجا ورود کند

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با ورزش “سه” گفت : متاسفانه در هفته های کم باقیمانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول خبرهایی به گوش می رسد که به هیچ عنوان در شان فوتبال کشور نیست . سالها در لیگ برتر بازی کردم چه در ملوان چه در تیمهای دیگر فوتبال ایران و حالا که امانتدار مردم در باشگاه ملوان هستیم و به سختی در حال گذراندن امور تیم هستیم ، نباید اجازه بدهند اتفاقات خارج از زمین فوتبال نتایج و جدول مسابقات را تحت تاثیر قرار دهد .

پژمان نوری در ادامه گفت : امروز که در فدراسیون بابت پیگیری مسائل باشگاه حضور داشتیم از طریق چند خبرنگار  ، به ما گفته شد تیمی که با رقیب مستقیم ما مسابقه دارد ممکن است تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به اردو نبرد . بنده که این مسئله را شنیدم در ابتدا باور نکردم اما بعد از ظهر متوجه شدیم دقیقا این اتفاق رخ داده است . درخواست ما از کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال این است که با جدیت بیشتری به اینگونه مسائل ورود کنند و اینطور نباشد که حق مردم یک شهر به همین راحتی تحت تاثیر مسائل غیرفوتبالی قرار بگیرد .

نوری در پایان گفت : ملوان با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل برایش رخ داد حواشی و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت و به سختی توانستیم تیمی را که با ۲ امتیاز در انتهای جدول تحویل گرفتیم با کمک همه ی مجموعه ی باشگاه به شرایط رقابتی برسانیم و در جهت حفظ تیم تمام تلاشمان را انجام دادیم و حالا نمی‌ توانیم دست روی دست بگذاریم و شاهد این باشیم که مسائل خارج از زمین فوتبال نتایج بازیها را تحت الشعاع قرار دهد و موظف هستیم با تمام وجود از حق مردم انزلی و باشگاه ملوان دفاع کنیم و بنده نقش فدراسیون و کمیته اخلاق را بسیار در این هفته های حساس حیاتی می بینیم و امیدوارم قبل از اینکه کار از کار بگذرد نظارت ویژه ای به عملکرد تیمها در مسابقات داشته باشند .

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋