دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منتقدان دیبالا درکی از فوتبال ندارند

کلودیو مارکیزیو در حمله به منتقدان پائولو دیبالا آنها را فاقد شناخت و درک فوتبالی دانست.

منتقدان دیبالا درکی از فوتبال ندارند

به گزارش ورزش، پائولو دیبالا در پنجمین فصل حضورش در یوونتوس، یکی از کاپیتان های این تیم محسوب می شود. او که تابستان چیزی با جدایی فاصله نداشت، در نهایت با صحبت های مائوریتزیو ساری متقاعد به ماندن شد و تا به اینجای فصل نیز عملکرد بسیار خوبی در کنار رونالدو از خود نشان داده است.

 او که در تابستان 2015 با انتقالی 40 میلیون یورویی، از پالرمو به یوونتوس پیوست، اکنون دو برابر این مبلغ، ارزش دارد.

منتقدان دیبالا درکی از فوتبال ندارند

کلودیو مارکیزیو ستاره سابق یوونتوس در توصیف دیبالا گفت:« درباره سطح کیفی دیبالا جای هیچ بحثی نیست. او یکی از مستعدترین فوتبالیست‌های جهان است. کسانی که از پائولو انتقاد می‌کنند، درکی از فوتبال ندارند. او رابطه خیلی خوبی با باشگاه دارد و امیدوارم پرچم‌دار یوونتوس شود و کاری که من نتوانستم در این تیم انجام دهد را انجام دهد که همان قهرمانی در چمپیونزلیگ است.»

دربی امشب دلا موله بین یوونتوس و تورینو:« یوونتوس تیمی باوقار و باکلاس است. در مقابل تورینو هم تیمی است که شخصیت بالایی دارد و هرگز تسلیم نمی‌شود. تیم تحت‌هدایت ساری هم در وضعیت خوبی پا به این دیدار می‌گذارد و باید پیش از رویارویی با آتالانتا و لاتزیو، امتیازات لازم را جمع‌آوری کند، اما نمی‌توان به سادگی از تورینو امتیاز گرفت.»

منتقدان دیبالا درکی از فوتبال ندارند

مارکیزیو در پایان درباره معاوضه پیانیچ با آرتور بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا گفت:« من شناختی از آرتور ملو ندارم، اما حتماً ارزشش را داشته که یوونتوس او را جذب کرد. پیانیچ هم یکی از بهترین هافبک‌های اروپاست و در اوایل فصل جاری یک‌تنه مسئولیت خط میانی یووه را به دوش کشید و در بارسلونا هم می‌تواند اینطور عمل کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋