دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده ها باید بررسی شود

هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود

بعدازظهر یک جلسه فوری خواهیم داشت؛ هراتیان: اسناد و مدارک مثبت شده‌ها باید بررسی شود؛ عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می گوید حتی در صورت ابتلای 25 درصد از اعضای یک تیم فوتبال نیز پس از جلسه و بررسی اسناد در مورد آن تیم تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش ورزش، زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار ابتلای بازیکنان استقلال تهران و فولادخوزستان به ویروس کرونا در گفتگویی با شبکه خبر بیان کرد: از تاریخ 4/4/99 پروتکل ابلاغ شده به ما می گوید، در صورتی که 25 درصد بازیکنان و کادر تیم به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، در این مورد اعمال قرنطینه اعمال خواهد شد.


او ادامه داد: اما چیزی که مدنظر است اینکه اینطور نیست که اسناد و مدراکشان را به یک فرد بدهند و آن فرد بگوید باشد، شما 25 درصد تیمتان به کرونا مبتلا شده و مسابقاتتان لغو می شود.


هراتیان در این مورد توضیح داد: تمام این مدارک وارد ستادی می شوند که اعضای کمیته مسابقات، کمیته نقل و انتقالات، اعضای ستاد مبارزه با کرونا و .. وجود دارند. در این ستاد تمام دغدغه ها اعلام می شود و خروجی یک نظر کارشناسی خواهد بود که در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.


او در مورد ابتلای 16 نفر از اعضای باشگاه فولاد خوزستان و اینکه این آمار تایید می شود یا خیر، عنوان کرد: این جلسه هنوز تشکیل نشده که من حضور داشته باشم و اسناد را بررسی کنم. امروز بعدازظهر این جلسه تشکیل می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋