دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری و بیت سعید را قبل از مثبت شدن، قرنطینه کردیم

علوی: بحث ما مسئله رتبه نیست؛ جعفری و بیت سعید را قبل از مثبت شدن، قرنطینه کردیم؛ سرپرست تیم فولادخوزستان می‌گوید که اولویت باشگاه فولاد و کادرفنی تیم سلامتی جامعه است نه منفعت طلبی.

جعفری و بیت سعید را قبل از مثبت شدن، قرنطینه کردیم

به گزارش ورزش، سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرنگار ما درباره موضوع کرونا در فولاد گفت: ما تست ها را روز پنج شنبه انجام دادیم و نتیجه اش امروز صبح به دستمان رسید و آن را اعلام کردیم. ما قبل از شروع مسابقات هم گفته بودیم که برگزاری مسابقات به صلاح نیست، ما آن موقع ششم جدول بودیم و فرقی ندارد ششم باشیم یا سوم یا رتبه‌ای دیگر؛ ما به فکر سلامت جامعه هستیم و به همین دلیل مسئله ما مسئله رتبه نیست. درست است که ما در همه بازی ها با تمام قوا جنگیدیم اما همان گونه که دیروز آقای نکونام گفت، ما تنها به فکر سلامتی جامعه، بازیکنان و خانواده ها هستیم. دوستان بعضا پس از مصاحبه آقای نکونام موضع گرفتند اما اکنون همان حرف مارا تکرار می‌کنند، بازهم می‌گوییم که ما به فکر همه جامعه هستیم و به دنبال منافع خود نیستیم.

وی افزود: ما در بازی اول باوجود این که تست کرونای فرزاد جعفری منفی شده بود اما به خاطر این که علائم کمرنگی داشت، او را بازی ندادیم و حتی ممکن بود تیممان ضرر کند اما برای ما سلامتی مهم بود. در بازی دوم هم با حسن بیت‌سعید را به محض علائم کمی که داشت اما ما او را به قرنطینه بردیم و گفتیم که هر دو بروند تست بدهند که پس از مشخص شدن جواب دیدیم مثبت است. ما نشان دادیم برای ما مسئله مهم این بوده که مسابقات زمانی برگزار بشود که یا این ویروس نباشد یا امکان رعایت پروتکل ها و تضمین سلامتی بازیکنان وجود داشته باشد اما همیشه تابع قوانین بوده ایم. این صحبت ما الان نیست و همیشه بوده؛ بهتر است دوستانی که با ادبیات تند صحبت می‌کنند، در آن تجدید نظر کنند و به مدیریت خود رجوع کنند و ببینند چگونه مدیریت داشتند؟

علوی توضیح داد: ببینند کدام بازیکنانشان روز قبل از بازی از اردو خارج شد و چرا بازیکن یک تیم در شهری که وضعیتش مطلوب نیست، باید از اردو خارج شود و آرایشگاه برود؟ اکنون این وضعیت به وجود آمده و ما ناراحت هستیم که بازیکنانمان و همچنین بازیکنان استقلال یا هر تیم دیگری دچار مشکل شده اند. باشگاه ما تمام پروتکل‌های را تا جایی که توانسته رعایت کرده اما این مسأله واقعا جهان را درگیر کرده و نمی‌دانیم قرار است که وضعیتی برای ما پیش بیاید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋