دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیری: اگر بنابر تعطیلی باشد، باید کل مسابقات تعطیل شود

امیری: اگر بنابر تعطیلی باشد، باید کل مسابقات تعطیل شود

شرایط اجرای پروتکل ها وجود ندارد؛ امیری: اگر بنابر تعطیلی باشد، باید کل مسابقات تعطیل شود؛ مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می گوید با تعطیلی مقطعی لیگ یا تعویق برخی بازی ها مخالف است.

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با ورزش و با ابراز نگرانی در مورد ابتلای چند بازیکن استقلال و 16 بازیکن فولادخوزستان به ویروس کرونا اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما یک ماه فریاد می زدیم که شرایط برگزاری مسابقات وجود ندارد و نمی توان پروتکل ها را اجرایی کرد و حالا شاهد یک فاجعه هستیم و مسئولان باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.


او ادامه داد: ما از ابتدا هم مخالف شروع دوباره لیگ بودیم و الان هم معتقدیم شرایط برای ادامه بازی ها وجود ندارد ولی با تعلیق دو سه بازی از لیگ هم مخالفیم و اگر قرار بر تعطیلی باشد، باید تمام مسابقات لیگ تعطیل شود. 


تیم فوتبال نساجی مازندران ساعاتی پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و با پرواز چارتر وارش وارد مازندران شد و آماده دیدار برابر فولادخوزستان است.


این دیدار قرار است فردا ساعت 21 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋