دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زیاش می تواند در بعضی اوقات کابوس یک مربی باشد

اریک تن هاگ:؛ زیاش می تواند در بعضی اوقات کابوس یک مربی باشد؛ اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس صحبت‌های جالبی را درباره ستاره مراکشی یعنی حکیم‌زیاش مطرح کرد.

زیاش می تواند در بعضی اوقات کابوس یک مربی باشد

به گزارش ورزش، روز 24 فوریه بود که باشگاه چلسی برای جذب ستاره مراکشی آژاکس یعنی حکیم زیاش، با این تیم به توافق رسید؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن با قراردادی پنج ساله راهی استمفوردبریج شود. این ستاره 27 ساله باقی مانده رقابت‌های فصل 20-2019 را در یوهان کرایوف آرنا گذراند اما قرار است که ماه جولای به شکل رسمی از این بازیکن در استمفوردبریج رونمایی شود.

زیاش اما دوران بسیار فوق العاده ای را در فوتبال هلند و باشگاه آژاکس پشت سر گذاشت. او در این مدت 165 بازی برای آژاکس انجام داد و آمار 48 گل و 82 پاس گل را به ثبت رساند.

زیاش می تواند در بعضی اوقات کابوس یک مربی باشد

حالا و در همین رابطه سرمربی آژاکس یعنی اریک تن هاگ صحبت های جالبی را درباره ستاره مراکشی مطرح کرده است. او در این باره گفت: " حکیم همان چیزی است که شما می بینید. شما می‌توانید حالا کاملاً مشاهده کنید که احساسات چه کاری با او انجام داده است. این یک روز احساسی برای زیاش است اما امیدوارم که با دید خوبی به آن نگاه کند.

زیاش حالا به عنوان یک بازیکن بزرگ راهی تیم فوق العاده ای مثل‌ چلسی می شود. این می‌تواند یک مثال برای بازیکنان جوان تر باشد که در اینجا موفق شوند، جام ها را به دست آورند و سپس به تیم‌های بزرگ تر نقل مکان کنند. زیاش یک شخصیت برجسته به حساب می آید. چیزهایی را می بیند که دیگران آن را نمی‌بینند و در بعضی موارد می‌تواند کابوس یک مربی باشد. با این حال شما باید به او فضا بدهید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋