دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازداشت حاجیلو ربطی به نکونام ندارد

وکیل سرمربی فولاد اعلام کرد؛ بازداشت حاجیلو ربطی به نکونام ندارد؛ اصغر حاجیلو پیشکسوت فوتبال ایران ساعتی پیش از بازداشت بیرون آمد.

بازداشت حاجیلو ربطی به نکونام ندارد

به گزارش ورزش، این بازداشت در پی شکایت وکیل جواد نکونام از او در پی اظهاراتی است که وی در مصاحبه با خبرگزاری فارس انجام داده بود. اتهاماتی که حاجیلو متوجه نکونام کرد با پیگیری و شکایت او مواجه شد و با توجه به عدم اثبات در دادگاه جریمه 4 میلیون تومانی برای این پیشکسوت سابق استقلال بریده شده است.


بعد از ابلاغ این حکم، حاجیلو فرصت پرداخت جریمه را به دادگاه داشته، اما از این کار استنکاف کرده و بنابراین امروز به حکم دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شده است.


حاجیلو در دوره‌ای که افشین قطبی سرمربی تیم ملی بود، به عنوان سرپرست تیم فعالیت می‌کرد و صحبت‌هایش در دفاع از امیرحسین فتحی ناظر به همان دوره کاری است.


در گفتگویی که با حسن‌زاده وکیل نکونام داشتیم، او هم تایید کرد که وی و جواد نکونام کارشان با این پرونده تمام شده و به هیچ وجه پیگیر ماجرا نبوده‌اند و این مسئله ناشی از عدم پرداخت جریمه از سوی متهم این پرونده اصغر حاجیلو است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋