دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاری – امامعلی؛ جدال جذاب برابر پرسپولیس

دو بازیکن سمت چپ پیکان تقابل ویژه‌ای برابر پرسپولیس پیش رو خواهند داشت و جزو نفرات تاثیرگذار تیم خود نیز محسوب می‌شوند.

به گزارش ورزش، پیکان در شرایطی اکنون در قعرجدول حضور دارد که برای فرار از شرایط کنونی تنها باید امیدوار به کسب نتیجه طی 9 بازی باقیمانده و ناکامی دیگر رقبا باشد. آنها البته دیدارهای سختی را پیش رو خواهند داشت که یکی از آنها مقابل پرسپولیس در استادیوم خانگی‌شان در شهدای شهرقدس خواهد بود.

ستاری – امامعلی؛ جدال جذاب برابر پرسپولیس

بعد از مصدومیت جلال الدین علی محمدی، اکنون عبدالله ویسی شرایط سخت‌تری برای این تقابل خواهد داشت. با این حال یکی از امیدهای این تیم برای کسب نتیجه به شرایط کیفی مناسب آنها در سمت چپ خواهد بود. جایی که محمد ستاری بهمراه فراز امامعلی با هماهنگی مناسبی که با یکدیگر داشته‌اند، بیشتر حملات تیم را طراحی کرده‌اند. ستاری که پیش از این با پیراهن تیم‌های راه آهن و پارس جنوبی برابر پرسپولیس قرار گرفته، در این فصل با ثبت 1 گل، 4 پاس گل و گرفتن یک پنالتی در کنار فراز امامعلی که او نیز با ثبت 5 گل زده و 3 پاس گل نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته، در دیدار با پرسپولیس یکی از تقابل‌های ویژه این بازی را به نام خود خواهند کرد و باید دید قادر به عبور از کانال سمت راست سرخ‌ها و موفقیت تیم خود خواهند بود یا خیر.

ستاری – امامعلی؛ جدال جذاب برابر پرسپولیس

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋