دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرپرست استقلال: لطفا ما را سیاه نکنید

سرپرست استقلال: لطفا ما را سیاه نکنید

بگویید منافع ما در برگزاری مسابقات است؛ سرپرست استقلال: لطفا ما را سیاه نکنید!؛ سرپرست تیم استقلال نسبت به رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در هواپیماو حاشیه‌های بعد از آن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش، سعید رمضانی در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار استقلال وفولاد خوزستان درباره مسائل رخ داده در پرواز تهران به اهواز آبی ها عنوان کرد: ما واقعا شوکه شدیم. باشگاه ما این همه تلاش کرد و زحمت کشید و هزینه کرد تا پروتکل‌ها را رعایت کنیم. با ورود به پرواز اما فهمیدیم همه یک شو بوده است. اصلا تیم ما به کنار، مردم هم اینگونه اند. ما از قبل بلیت‌های اضافه خریداری کردیم اما در هواپیما با صحنه‌ای مواجه شدیم که عجیب بود. 


وی درباره اطلاعیه ای که ایران ایرتور درباره پرواز دیشب صادر کرده، گفت: ما با 50 نام مختلف بلیت خریداری کرده بودیم. اما باید نکته‌ای را بگویم. هرروز در رسانه‌ها و صداوسیما و ... می‌بینم که باید فاصله اجتماعی رعایت شود. من سوالم این است، فرض کنید ما بلیت اضافه نخریده بودیم، آیا نباید در پرواز فاصله اجتماعی رعایت شود؟ مگر جان مردم مهم نیست؟


سرپرست استقلال همچنین بیان کرد: باشگاه استقلال خیلی از اتفاقات را از طریق سیستم مدیریتی کنترل می‌کند. این بازی نشد و مجبوریم از بازی بعد چارتر کنیم. اما آیا سازمان لیگ راهکاری برای برگزاری مسابقات اندیشیده است؟ ما در مستطیل سبز هیچ پروتکلی نمی‌خواهیم. راهکار برای تمرینات و مسافرت‌ها و اتفاقات دیگر بگویند. هیچ کدام از اینها برنامه ریزی نشده است. سازمان لیگ باید هماهنگ کند تا تیم ها از طریق CIP فرودگاه‌ها سفر کنند یا بلیت اضافه بخرند. فقط قرار است بازی برگزار شود، به هر قیمتی که شده فقط بازی کنیم. شاید چون دوربین می‌آید شوهای تبلیغاتی در جریان بازی داشته باشیم. تیم ما تست کرونا دادند و همه سالم هستند. اینجا که پروتکل بهداشتی نمی‌خواهد. در سفر کنار مردم عادی که سلامت شان مشخص نیست باید چه کنیم؟


رمضانی افزود: بحث این نیست که خون ما رنگین تر از مردم عادی است. ما نگران مردم هم هستیم. چرا اینقدر فشار می‌اورند؟ پروتکل را بی خیال شوند و بگویند قرار است بازی برگزار شود. همانطور که خیلی از مشاغل قرار است شروع کنند، بگویند شما هم باید بازی کنید و منافع ما این است.


او تاکید کرد: لطفا ما را سیاه نکنند. صادقانه بگویند بازی ها باید برگزار شود و تمام.


رمضانی درباره مقایسه فوتبال ایران و اروپا گفت: در اروپا فوتبال یک صنعت است. مثل این می ماند که یک کارخانه بزرگ در ایران تعطیل شود. فوتبال ما جز هزینه چیز دیگری ندارد. فوتبال باید برای روحیه و نشاط مردم برگزار شود. اما قبل از آن کارشناسی کنیم و صحبت کنیم. اینکه الگوبرداری از اروپا کنیم، درست نیست. باشگاه استقلال خیلی تلاش می‌کند بهداشت رعایت شود، چطور در لیگ یک می‌خواهند پروتکل را رعایت کنند؟ فقط چارچوب زمین فوتبال مهم است؟ اینکه فقط یک مسابقه است. بقیه اش چه؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋